Община Банско стартира активна рекламна кампания за налагането на курорта като марка на международните туристически борси, съобщи КРОСС.

В рамките на шест месеца тя ще се представи на 11 туристически изложения. По проекта  "Банско, Разлог и Кресна в прегръдката на Пирин“, финансиран от Европейския фонд за регионално развитие и Държавния бюджет.

Общината ще участва в три международни изложения - в Полша, Великобритания и Германия. "Tour salon“ - Познан е първото и ще се проведе от 23-25 октомври тази година. Проектът ще бъде представен и на Световната туристическа борса "World Travel Market“ - Лондон, Англия - от 3 до 6 ноември 2014, както и на ITB - Берлин през март 2015 година.

Акцент в политиката на общината е повишаване информираността за Банско и Добринище най-вече у потенциалните клиенти от съседните на България страни. Затова се подготвя засилено присъствие в още пет международни борси, организирани в Румъния, Гърция, Турция, Сърбия и Македония.
Общината няма да подмине и изложенията в Русия и Израел.

На най-голямото българско международно изложение “Ваканция и Спа Експо“ Банско ще има собствен щанд и ще представи условията за СПА и уелнес туризъм, както и фолклорното богатство на региона.

Масираната рекламна кампания на курортната община, като туристическа дестинация, е свързана и с промяната на туристическия поток. Все повече пътешественици търсят високо качество на услугите на разумни цени.

Добрите условия за зимни спортове, богатият културен афиш, алтернативният туризъм, историческите маршрути и новите атракции са големите предимства на община Банско, с които тя намира своето достойно място на световния туристически пазар.