Dir ID: Парола:  
Регистрирай Dir ID Забравена парола  

Какво да правим при закъснение или отмяна на полет?

13 декември 2017, 12:14 /Редактор: Таня Тодорова

Ако полетът е отменен, имаме право на обезщетение
Сн.: Shutterstock


Компенсацията, която ни дължи една авиокомпанията при проблеми с полета, е лична и никой няма да ни обезщети доброволно, ако не сме пуснали жалба.

Игнат Арсенов от Европейския потребителски център заяви, че има двоен ръст на жалбите към авиокомпаниите пред последната година, който се дължи на увеличение на полетите и информираността на хората.
Той уточни по БНТ, че във всички случаи в ЕС имаме определени права.

Ако полетът е отменен, имаме право на обезщетение в зависимост от разстоянието. Компанията трябва да предложи избор - дали да пътува човек и да получи компенсация в 7-дневен срок или да продължим с друг полет, което да е безплатно. Парично обезщетение се дължи и при закъснение само над 3 часа.

При случаи извън контрола на авиокомпанията като лошо време, тя не дължи допълнително, но хората имат право да получат безплатна храна, напитки, транспорт, хотел и т.н.

Още новини »

Изпрати на приятел



ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ