Dir ID: Парола:  
Регистрирай Dir ID Забравена парола  

Wizz Air е с нови правила за багажа от 1 ноември

10 октомври 2018, 12:43 /Редактор: Лилия Чалева

За желаещите да чекират багажа преди пътуването, се въвежда услуга, започваща от 7 евро за 10-килограмовите куфари
Сн.: Shutterstock

Авиокомпания "Уизер" (Wizz Air) въвежда от 1 ноември нова политика за багажа на пътниците в името на това качването на самолета да става по-бързо и да се избегнат случаи на забавяне на полети заради подреждане на ръчния багаж, съобщава "Дневник".

На всички полети на Wizz Air вече ще може безплатно да се качва само багаж с размери 40 x 30 x 20 сантиметра (приблизително колкото малка раничка, дамска чанта или чанта за лаптоп, които да се поставят под предната седалка) и отпада възможността на борда да се качва и малък куфар на колелца (55 x 40 x 23 см, поемащ не повече от 10 кг багаж).

За да се вземе като ръчен багаж и такъв куфар, вече ще трябва да се използва услугата WIZZ Priority, за която се заплаща различно според пътуването с цени от 5 евро нагоре.

За желаещите да чекират багажа преди пътуването, се въвежда услуга, започваща от 7 евро за 10-килограмовите куфари. В нея има още две категории куфари - до 20 кг и до 32 кг.

Вече закупилите билети за полети след 1 ноември при досегашните условия, получават възможност за безплатно чекиране на 10-килограмов куфар. Тези, които вече са платили за чекиран багаж, получават безплатно услугата WIZZ Priority, включваща също предимството първи да преминат на гейта за полета и първи да се настанят в самолета.

Има поне още една причина - освен забавените заради товаренето на багаж на борда - която изтъкна в интервю за "Дневник" Йохан Ейдхаген, маркетинг директор на Wizz Air. Става дума за това, че хората пътуват за все по-кратък престой и днес около една трета от клиентите на авиокомпанията се връщат след 3 дни или по-рано. Поради това те пътуват и с по-малко багаж - от чекиране на багажа за товарния отсек се е възползвал всеки трети, а допълнителен малък куфар на борда са качвали един от всеки седем пътници.

Ейдхаген обясни, че за авиокомпанията е важно клиентите да получат прозрачна информация за повече от 50-те варианта за пътуване с багаж и това да става още докато си избират и купуват билети, а не когато пристигнат на аерогарата.

Авиокомпанията ще продължи да държи под контрол процедурата за обработка на багажа и пътниците няма нужда да се притесняват, че качеството ѝ ще зависи от оператора на летището, от което или до което пътуват, допълни той.

Още новини »

Изпрати на приятел




ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ