В процедурата са участвали 14 кандидати - Обединение "Нови технологии в туризма", Консорциум "ЕНА", Консорциум "За виртуална България", "Бианор Сървисис" ЕООД , Консорциум "Ита Груп Ла Фит", Обединение "Туризъм Плюс", "Айсиджен Корпорейшън" ООД, "Контракс" ЕАД , "Сирма Солюшънс" АД , Обединение "БГ Туризъм", Консорциум "С.А. Консултинг" ДЗЗД, Консорциум "Мусала Софт - Вирус Креатив", ДЗЗД "България Травъл 2010" и Консорциум "Фадата-Юръп".
Комисията е установила за две от компаниите несъответствие с критериите за допустимост. Други пет не са изпълнили изисквания на техническото задание. Седемте фирми и обединения, чиито ценови предложения бяха отворени публично днес, са: Консорциум "Ита Груп Ла Фит", "Айсиджен Корпорейшън" ООД, "Контракс" ЕАД, Обединение "БГ Туризъм", "С.А. Консултинг" ДЗЗД, ДЗЗД "България Травъл 2010" и Консорциум "Фадата-Юръп". Техните оферти са в ценови диапазон от 990 хил. лева до 1 560 765 лв. за изработване на туристически портал на България.
Комисията продължава своята работа. Проектът "Мултимедиен каталог на туристически обекти и електронен маркетинг на дестинация България" е на стойност 6.41 млн. лв., като 1.9 млн. лв. от тази сума са предвидении за доразвиване на официалния туристически портал на България. Финансирането е по линия на Оперативната програма "Регионално развитие".