„Ще можем да видим България на знакови места в Ню Йорк в рамките на два месеца. Ню Йорк е космополитен център, туристи от цял свят посещават този град. Досега там не сме имали рекламни активности и съвместно с общината в Ню Йорк ни предстои да имаме още допълнителни други дейности“, каза министър Ангелкова.
Акцент в националната реклама на България догодина ще бъдат основните целеви пазари за страната ни, от които посрещаме най-много гости, посочи Ангелкова.
По думите й страната ни ще се рекламира и в перспективни пазари като Китай, Япония, Индия, Близкия Изток, САЩ и Канада.
Ангелкова посочи, че ще се залага основно на дигиталния маркетинг и реклама и различни онлайн активности. Основният фокус ще бъде върху удължаването на сезоните, развитието на културно-историческия и балнео- и СПА-туризма.
Проект на Русенския университет ще представи във виртуална реалност културно-историческите забележителности.
Министърът посочи, че на изложението в Лондон през ноември посетителите ще могат да получат ЗD сувенири на културно-исторически обекти от България. Чрез тази технология обектите оживяват.
Приблизителната стойност на средствата за национална туристическа реклама догодина ще е около 30 милиона лева.
Ангелкова анонсира, че през октомври в София предстои и първа международна конференция на тема „Здравен туризъм“, която ще бъде организирана от Министерството на туризма, с участието на Министерството на здравеопазването и представители на Европейската комисия.