Dir ID: Парола:  
Регистрирай Dir ID Забравена парола  

Отзиви » Турция » Бодрум » хотел Golden Sunset

Не ходете там!

Септември 2008  Автор: Мария

Тази година от 6 септември аз и моя приятелка се отправихме на почивка в Бодрум. Закупихме пакета от "Караджъ турс". Бяхме платили почивката 2 месеца предварително, а хотелът ни бе предложен от агентка на фирмата - туроператор. След прибирането си у дома пуснах Гугъла и видях, че за този хотел има много отрицателни отзиви от руски, английски и др. туристи. Когато стана време да доплащаме пътуването си, изрично попитах вярно ли е това, което се пише за хотела. Да не останем разочаровани, нека сменим хотела докато е време. От агенцията ми отговориха, че не бива да слушаме руските туристи, те са прекалено капризни и не бива да им се вярва. Увериха ни, че ще останем много доволни от този хотел и ще си починем чудесно. Мина около месец и дойде време да си вземем ваучерите. Тогава отново ги попитахме: "Да няма разочарование, молим ви, ако хотелът е действително толкова ужасен, нека го сменим!" Тъкмо по телевизията бяха огласили случая с нашите туристи, спали в градинки и по пейки в турски курорт. Получихме уверение, че ще бъдем спокойни и доволни на своята почивка. Едно уточнение, "Караджъ" в този случай продават дестинации на "ТЕЗ тур".

Ето, че дойде заветната дата, качихме се на самолета, пристигнахме благополучно на летище ДАЛАМАН /на 4 часа път от Тургутрейс, Бодрум/. Организацията от страна на турския "ТЕЗ тур" беше ПЕРФЕКТНА!!! Качиха ни на автобуси и пътувахме, пътувахме..... В Бодрум започнахме да "разтоварваме" групи за различни хотели - кой от кой по-хубави. Стигнахме и до нашия "Golden Sunset". Екскурзоводката ни остави на рецепцията, като се увери, че стаята ни е приготвена и си тръгна.

И от тук се започна с "изненадите". Заведоха ни в една мизерна, миниатюрна, мръсна и тъмна стая в приземен етаж. Изживяхме истински шок. Помолихме веднага да ни сменят стаята. Слава Богу - качиха ни на 3 етаж, в не по-малко мизерна, мръсна /но относително светла/ стая. Банята беше изключително малка и много гадна /това е точната дума/, в единия креват беше спал някой и чаршафите не бяха сменени, гардеробът беше пред саморазпадане, топла вода нямаше, кошмар! Климатикът беше заключен със секретен ключ, обявеният в рекламата мини-бар /хладилник/ изобщо едва ли някога е бил в тази стая.

Така.... а миризмата - неописуема, на мухъл, влага и още нещо... От турският ТЕЗ тур ни бяха дали телефон на екскурзоводка, която знае български - казва се Мелиха. /другите говорят само на руски/. Обадихме й се и помолихме да направи всичко възможно срещу доплащане да сменим хотела.

Е, тя не се престара особено, предложи ни вместо да си доплатим разликата в цената на хотелите, да платим всичките си 6 нощувки в друг хотел, а за връщане на парите от неосъществения престой в GOLDEN SUNSET не ставаше и дума.

Разбира се, това беше крайно неизгодно за нас. Казахме си, "нищо, ще свикнем, ще стоим по-малко в хотела, повече на екскурзии и край морето...." , въпреки неизчистения "собствен плаж" и изпочупените дървени шезлонги. Дано поне не стоим и гладни. Бяхме платили на база закуска, обяд и вечеря. Какво да ви кажа за закуските - 6 дни 4 вида салати, кашкавал, сирене, в последните три нямаше мляко, защото имали проблем с доставката. Същото това, плюс остатъците от обяда - се предлагаше за вечеря. На обяд - патладжани, патладжани, патладжани, понякога и тиквички и чушки. Месо - само веднъж за 6 дни. Два вида супа /крем/, така и не разбрахме от какво. Поискахме си лед за минералната вода - нямаше, предложиха ни изстудени чаши. Така и до края на престоя не им проработи ледогенераторът или там какъвто и да е уред за замразяване. На третия ден от престоя решиха, че няма да ни сервират обяд, защото нямаме талончета. А защо не ни бяха дали - незнаем. Както и да е - показахме им ваучера, на който пишеше - 3 хранения дневно - дадоха ни купони и проблемът се разреши.

Когато се записвахме за екскурзиите при екскурзоводката, изпратена в хотела от ТЕЗ Тур - Турция, я попитахме какво може да се направи да не се настаняват хора в този хотел и защо го продават изобщо, тя ни отговори, че тяхната фирма е преустановила продажбата и са прекратили договора с хотела преди месец и половина. Което, както разбирам - не е истина. И което изобщо не ни помагаше в случая.

Тя ни даде и наставления за коя екскурзия какво ни е необходимо и ни предупреди, че при ранното тръгване за Ефес трябва да ни изпратят с пакет суха храна /така и така сме си я платили/ - не, подобно нещо нямаше. Добре, че ние вече си знаехме какво ни чака и си бяхме приготвили сандвичи със закупена допълнително храна.

Персоналът - мързелив до краен предел. Не си вършеха работата изобщо. Заварихме петна от кафе по плочките, оставихме си ги неизмити, молехме ги да ни сменят хавлиите - само веднъж се случи, а в рекламата на хотела пишеше, че има ежедневно почистване, смяна на спално бельо и кърпи - два пъти седмично! И то, ако не бяхме завели камериерката да й покажем за какво става въпрос, нямаше да се случи. Единият ден установихме, че е влизано в стаята по това, че в тоалетната имаше фас, а никоя от нас не пуши. Но нищо не беше оправено. Последните 3 дни в басейна плуваха салфетки, по дъното имаше нещо - така го оставихме. Може би все пак са го почистили.

В деня на отпътуването ни /напуснахме точно в 12 часа/ , след ранния сутрешен плаж, решихме да се изкъпем преди тръгване. Приятелката ми успя. Аз влезнах в банята, сапунисах се и ...............водата свърши, до последната капка. Наложи се приятелката ми да тича до рецепцията, домъкна 5 л. вода в тубичка, за да се доизмия! Казали й, че имат проблем с помпите за вода.

ХОТЕЛЪТ ТРЯБВА ДА СЕ КАЗВА НЕ GOLDEN SUNSET, а THE BIG PROBLEM, защото всичко беше проблем.....

Ето информацията за него от сайта на туроператора, с вметки направени от мен:

Хотелът предлага:
открит ресторант, закрит ресторант, 1 бар - не работи, открит басейн, лекар – на повикване, ТV – център- не, читалня - не, пералня (срещу заплащане)- незнам магазини - нищо подобно , rent-a-car, паркинг, дискотека - абсолютно не е вярно НЯМА ТАКАВА, change; За децата: детски басейн, детски креватчета; Развлечения и спорт: Безплатно: плажен волейбол, дартс; Срещу заплащане: интернет, тенис на маса, билярд, кану; - нищо от изброеното

Стаята разполага с:
душ, сешоар, сателитна телевизия, индивидуален климатик (срещу заплащане), телефон, сейф на рецепцията (срещу заплащане), под – килим и теракота, тераса - на 4 стаи , room service (срещу заплащане,24 часа), почистване на стаите – всеки ден - абсолютна лъжа, смяна на бельото – 2 пъти седмично - абсолютна лъжа, смяна на кърпите - 3 пъти седмично - абсолютна лъжа!!!!!

Този хотел, за който пиша, е обявен за 3-звезден. И една звезда му е много, но пък и в интернет /в чуждите сайтове/ действително са му дали звездичка и половина.... Как можехме да знаем?!

Не ходете в това подобие на пансион от миналия век!




ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ