„България Еър“ пуска допълнителни онлайн услуги за своите пътници
Избор на място в самолета, добавяне на допълнителен регистриран багаж, превоз на спортна екипировка и други, вече са достъпни по всяко време на денонощието при закупуване на билет онлайн през сайта или мобилното приложение
Обратно в новинатаКоментари - „България Еър“ пуска допълнителни онлайн услуги за своите пътници | Trip.dir.bg
01:51 | 23.12.24
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Краси (нерегистриран)
В качеството си на национален превозвач "България Еър" бе отличена в началото на месеца с грамота за принос в развитието и популяризирането на българския туризъм. Тазгодишното честване на Световния ден на туризма премина под темата "Преосмисляне на туризма". Нямам представа, а и едва ли някой има, кой и защо им е връчил грамота за принос в развитието и популяризирането на българския туризъм. Нека авторът да приложи статистика за това, колко пътници са пътували с "националния превозвач" с цел туризъм, и колко са били такива с други авиокомпании, преди всичко Wizz Air и Ryan Air. Тогава ще можем да говорим за това, коя компания популяризира и развива туризма в България.
Краси (нерегистриран)
Да не говорим какви "новатори" са - направо са открили топлата вода. Това са услуги, които се предлагат от години при други авиокомпании.
Рени (нерегистриран)
Ами да, разбира се, че помагат за развитието на туризма повече от Райъни Уиз. С нискотарифните основно гастарбайтери летят, а туриситите, които понякога идват за един уикенд до София с тях освен да опикаят района около Халите, че там са им хостелите, не знам с какво допринасят ;) + Това нискотарифните не са точно нискотарифни - със запазване на място и ръчен багаж (повече от дамска чанта) обикновено цената става колкото на България еър или друга истинска компания.
Интересно (нерегистриран)
Това с избора на място е интересно. Трябва да се пробва! При нискотарифки ми се е случвало да се удвои цената на билета с избор и гарантиране на място, а се е случвало и да ми кажат, че не са останали места, нищо, че съм си купила билет, но не съм си била запазила мястото! Навремето беше по-добре, или имаш билет, или нямаш, а сега... Остарявам сигурно!
Рени (нерегистриран)
Много си е добре авиокомпанията, или поне на средно европейско ниво. Не разбирам това желание от българите вечно да са недоволни и с претенции, които не отиват нито на грамотността, нито на финансовите им възможности. Впрочем и в коментарите си личи същото!
Друг клиент (нерегистриран)
Когато се опитваш да се свържеш по телефона безуспешно в продължение на дни,а на летището ти казват,че няма кой да ти помогне и са заети с други полети,стигаш до момента в който започваш да се питаш ще те пуснат да излетиш ли изобщо.Български гражданин в България не може да се оправи,какво остава за чужденец.Та тук говорим за елементарни минимални услуги,които въпросните не могат да предоставят.Насоката за финансовите възможности е нелепа,тъй като дори нискотарифните компании имат call центрове,на които можеш да се свържеш и да ти свършат работа.
Viktor (нерегистриран)
TAAAAAAAAAAA KOMEDIA TRIABVA NEZABAVNO DA BADE ZAKRITA !!!!!!!!!! I DA PITAM KAKVO E TOVA "national PREVOZVACH " ??????????? IDIOTS !!!!!!!!!
????? (нерегистриран)
След въвеждане на платения избор на място вече е невъзможна смяна на предложеното от компанията такова.Всички останали места излизат заети,макар да съм правил регистрация едва ли не в първата минута от отварянето на онлайн чекиране.Смятам това за нередно.Предварително избраните и платени места са ясни и би трябвало всички останали свободни да са достъпни,до момента на истиското им изчерпване.
Val62 (нерегистриран)
Защо не опитате да се свържете по телефона с авиокомпанията, когато вече сте купили билет, но нещо се е променило? МИСИЯ НЕВЪЗМОЖНА!!! Дори лично да отидете на гишето в летището, шанса е изключително малък да се свържете със служител на компанията. Казвам ви го от личен опит..неколкократно ми се е случвало за да кажа,че никак, ама наистина никак не е случайно. Служителите на летището са много любезни и правят каквото могат, но трябва да си лично там и пак е много относително, дали ще успееш да си свършиш работата. Телефоните не отговарят на позвъняванията нито от чужбина, нито от България. Който не ми вярва нека се пробва....!!! Пожелавам му успех!!!
Друг "клиент" (нерегистриран)
Абсолютно съм съгласен с написаното.В рамките на 3 дена вероятно 100 пъти се опитах да се свържа с тях по телефона.Вероятно най-жалката авиолиния някога.Позорно е това недоразумение да носи цветовете на България на бандитските си самолети.
НАЙ
Магичният Париж през зимата в 15 снимки
Хотелиери и ресторантьори гневни на държавата заради пътните блокади
Инженерно шоу в небето: Невероятният мост Дуге, който чупи световни рекорди
Новият туристически информационен център в София "Трамвай 83“ бе официално открит
Банско и Боровец са сред най-евтините ски курорти в Европа, кои заемат първото място
Хотелиери и ресторантьори гневни на държавата заради пътните блокади
Банско и Боровец са сред най-евтините ски курорти в Европа, кои заемат първото място
За 8 часа от Берлин до Париж с високоскоростен влак
Чисто новото солунско метро аварира: Пътниците се разходиха по релсите (видео)
Инженерно шоу в небето: Невероятният мост Дуге, който чупи световни рекорди