Dir.bg Media Group
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Няма кой да е вземе и накрая ще е нарежат на скрап.
Виждам как след 5 години релсите и вагоните ще са на вторични суровини.
След като даването на концесия ще я превърне в печеливша, то това значио, че ако държавата упражни контрол, също може да стане такава.
Тази теснолинейка, в едни други времена е замислена и започната, за да достигне до Бяло море. По разни причини тогава проекта не е завършен, а сега не може ли да се реализира?
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
мими (нерегистриран)
Няма кой да е вземе и накрая ще е нарежат на скрап.
мими (нерегистриран)
Виждам как след 5 години релсите и вагоните ще са на вторични суровини.
me (нерегистриран)
След като даването на концесия ще я превърне в печеливша, то това значио, че ако държавата упражни контрол, също може да стане такава.
ретро (нерегистриран)
Тази теснолинейка, в едни други времена е замислена и започната, за да достигне до Бяло море. По разни причини тогава проекта не е завършен, а сега не може ли да се реализира?
НАЙ
Хотелиери и ресторантьори гневни на държавата заради пътните блокади
Магичният Париж през зимата в 15 снимки
Инженерно шоу в небето: Невероятният мост Дуге, който чупи световни рекорди
Банско и Боровец са сред най-евтините ски курорти в Европа, кои заемат първото място
Кога да купите самолетни билети за най-ниска цена
Хотелиери и ресторантьори гневни на държавата заради пътните блокади
Банско и Боровец са сред най-евтините ски курорти в Европа, кои заемат първото място
Инженерно шоу в небето: Невероятният мост Дуге, който чупи световни рекорди
До ресторанта на Джеймс Бонд с най-високия лифт в света (снимки/видео)
ЕС въвежда общи показатели за оценка на замърсяването от полети