Компанията Airbnb обяви, че е направила подобрения в своята онлайн платформа за краткосрочно отдаване под наем на жилища, за да я направи по-конкурентоспособна спрямо резервационните системи на хотелите, информира Ройтерс, цитирана от БТА.

Airbnb предлага опцията "любими жилища на гостите". Чрез нея клиентите на платформата имат директен достъп до възможност за резервация за 2 милиона жилищни имота. Те са посочени като "най-любими" на потребителите на Airbnb", които са им дали средна оценка от над 4,9 звезди по скалата на онлайн платформата.

Чрез Airbnb се предлагат под наем общо около 7 милиона жилища, посочва Ройтерс.

Променен е дизайнът на секцията на онлайн платформата, чрез която потребителите могат да оценят дадено жилище. Новият интерфейс дава възможност на потенциалните клиенти на Airbnb да се ориентират по-лесно в коментарите за даден жилищен имот.

От своя страна наемодателите могат да опишат по-добре жилищата, които предлагат. Чрез технология с изкуствен интелект е предложена фоторазходка в даден жилищен имот за клиентите, които се интересуват от него.

Airbnb планира да обяви нововъведения през следващото лято, които са насочени към подобряване на обслужването на клиентите въз основа на отзивите на потребители и наемодатели на жилища. Това обяви главният изпълнителен директор на компанията Брайън Чески.

През миналата седмица компанията обяви, че чрез нейната онлайн платформа през третото тримесечие са реализирани 113,2 милиона нощувки и събития, което представлява увеличение с 14 на сто спрямо същия период на миналата година.