И днес унгарската нискотарифна авиокомпания Wizz Air свали пътници от свой самолет на летище “София”, тъй като са продадени повече билети.

След като вчера сутринта 23-ма души бяха свалени в последния момент преди полета до Лондон, тази сутрин 40 души също не са успели да се качат на самолета, за който имат билет. Подобен проблем е имало и във вторник.

"Минахме редовния граничен контрол, но след това бяхме свалени от самолета. Обясниха ни, че Wizz Air са продали повече билети и с предимство са били настанени пътниците, които трябваше вчера да летят", каза днес пред bTV един от потърпевшите.

Той уточни, че от компанията са му предложили обезщетение от 400 евро. Още вчера в официално писмо компанията потвърди, че е направила повече резервации от наличните места, но това било практика, защото явяването на всички пътници за един полет било рядкост. В такива случаи сред пасажерите се избирали хора на доброволен принцип, които да останат за следващия полет, а ако това не помага, последните чекирани не се качват в самолета.

Вчера и от ПР агенцията, която обслужва авиокомпанията в България, поднесоха извинения на пътниците от нейно име и обещаха да направят престоя им на летището възможно най-приятен.

Тези пътници се компенсират съгласно законодателството за правата на пътниците, подчертаха още от Wizz Air.

„Казаха, ако искам да разговарям с представител на компанията, да пътувам до Унгария”, разказа обаче една от потърпевшите вчера.