Коментари - България залага на кино туризма | Trip.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Обсерваторията по икономика на културата- аз за такова чудо сефте чувам! Аз пък съм Директор на "Департамент по кино-възприятие и възпитание" и смятам че щом рекламата е от тези извести личности- значи са се съгласили доброволно и искрено за този безплатен за тях жест, който все пак ги е ангажирал с време, отношение-това е подарък за нацията за гостоприемството и добронамереността към тях! Поне 1 000 000 души ще я харесат само заради тях!

Г-н Директоре на Департамента по гръмотевиците, напълно споделям казаното от теб,обаче за тази твоя колежка Диана,няам думи...

Позицията на минитър Ангелкова е меко казано несериозно. По-сериозно казано е непрофесионално и безотговорно. Ако трябв да се изразим по-силно, става дума за не само професионална некомпететност, а и за недостиг на интелект за преценка на гафа. Ангелкова се оказва с недостатъчен интелект, за да упражнява длъжността.

Дано поне авторските права са оправени, че ще ни излезе съвсем скъп този рекламен боклук. Башка, че според министърката ще му плащаме и излъчването! А да излъчиш рекламен боклук, давайки пари за това, е все едно сам да си купиш ножа, който да си забиеш в гърлото.

В прав текст е глупаво да се говори за "кино туризъм" при това не само в България но сособено в България!!! Какво както има 150 % увеличение на кино туристите, това означава че ако миналата година са дошли 2 тази да са дошли 5. Ей това са 150 %. При наличието на Рилския манастир, Царевец, Банско, Боровец, Пампорово, Цялото черноморие, всички възможности за селски туризъм, някой да оправдава шантавата си кампания с евентуални 5-6 души кинотуристи (а при глупави филми няма да са и толкова) е меко казано несериозно.....

Изумен съм от хейтърската кампания, заливаща, медиите ни. Всеки, който се чувства "интелектуалец" се опитва да дава акъл как би трябвало да изглежда реклама на България. Която друг плаща. Вие имате ли представа колко би струвал клип със Силврстър Сталоун, Антонио Бандерас, Салма Хайек и т.н., които участват тук? В този клип се казва най-важното - с българите може да се работи добре! И това е с по-важно значение за нас от всичките перперикони, за които псевдоинтелектуалците, свикнали с чужда пита помен да правят.

Изобщо не е важно колко би струвал такъв клип със Силвестър и когото и да било!!! Ни най-малко не е онова, за което става дума! Става дума, че това е ТОТАЛНО сбъркана комуникационна цел и показва една ТОТАЛНА некомпетентност в маркетинга. Толкова неправилно, грешно е тълкуванието на този клип и посланието, което прави, че нямам думи да опиша непрофесионализма, дори глупостта на министърката. От маркетингова гледна точка това е не некомпетентност, а подигравка с темата. Изобщо няма значение колко би струвало и прочее! Ако ти дават един космически апарат, който струва милиард, но ти имаш нужда от трактор, с който да изореш нивата си и който струва 100 000, дали много ще се зарадваш? При това космическия апарат няма на кого да го продадеш, но трябва да му осигуриш захранване, с което ще ти харчи пари. Но струва милиард, а ти е подарен. Същото е с клипа. Много скъпо е да каже Сталоун, че това е мястото!!! И е подарено. Само че не е правилният клип, няма да допринесе почти нищо за туризма (това е 100% сигурно) и ще струва пари да се излъчи. Един специалист може да е сигурен кога продуктът е боклук и не върши работа. Един лаик може да се заблуди... Хора, България е некомпетентна, тъпа посткомунистическа дупка и доказателствата се редят ежедневно. Този клип е само поредното, но пък много ярко доказателство. Клипът е повратен относно комуниакционните цели, а в примерите, които дава министърката само думата филм е подобието - няма нищо общо с ефекта, който търси от този клип. Нещо като маймуните в цирка: привидно изгледжда, че изпълняват човешки дейности, но всички добре осъзнаваме, че са непродуктивни и парадоксални. Тази министърка се опитва да ни пробута именно маймунски номера. Министърката може да излъже само глупак, че такива екшъни, анонимни относно мястото на заснемане и не свързващи чар и атмосфера с него - играят тази роля!! Това е сбърканячка и коментарът, че твърденията й са съшити с бели конци е особено верен. Това е опасна некомпетентност.

Няма да коментирам друго част от поста защото не ми се следи мисълта на човек според който " "България е некомпетентна, тъпа посткомунистическа дупка"... След като мислиш така защо не си събереш багажа и свят голям. И какви ги дървиш по българските форуми Българомразецо?

По-добре да не ни знаят. А най-добре хотелиерите и персонала да си оправят отношението към почиващите. Тогава и българите ще се върнат да почиват в България.

Игра на тронове е много хубава филмова поредица - сериал и зрителски хит. Красиви локации, качествена продукция. Читав актьорски състав. Имат почитатели, които помнят сериала, имали са емоции и се интересуват къде са тези красиви места. Хари Потър си има феновете и т.н... Общо взето в България имаше няколко по-сериозни филмови продукции, но като цяло с поносимо и до прилично качество и не се запомнят. Сериозни хитове? Не! Тук трябва да се снима голям филмов хит, който да влючва Българска природа или бит който да е с някакъв позитивен елемент, че да носят тълпи от туристи. Ако ще и топ холивудските звезди да ми приказват че тук много им харесало... голяма реклама няма що. И все пак по-добре без нищо. Трябва да сме позитивни и да се радваме малкото което имаме. Винаги може по-добре. И дано има по-големи продукции които не търсят само бюджетно облекчение. Още съжалявам, че не снимаха хобита в България а имаше шанс.

В случая нищо е по-дбре, защото може да се появи нещо свястно. А за този комуникационен боклук ще се дават тепърва пари да се излъчва!!! Това е маймунска и папагалска работа и никой не може да ме убеди, че министърката е с акъла си. Това не е клип за туризма, това е комуникационна грешка. А грешките в комуникацията се плащат скъпо. В случая тази ще се плати от туризма и от нашите джобове.