Музей на авиацията в Пловдив: мечтай да полетиш
Какво да видите и как да стигнете до Музея на авиацията край Пловдив
Обратно в новинатаКоментари - Музей на авиацията в Пловдив: мечтай да полетиш | Trip.dir.bg
16:05 | 18.04.2025
17-11-2017
20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Фен на авиацията (нерегистриран)
Браво! Благодаря! Статията ми хареса! Снимките - и те! Големи, хубави ... Кеф! И да подскажа малко ... може ли следващите пъти, под снимките д аима малко инфо за обекта - подобно е за капсулата и костюмите :) Благодаря и нови успехи! :)
Търсачът_на_Истината
"деца до 7 години разглеждат и пипат безплатно, за възрастни билетът е 5 лева, има и семеен за 8 лева." За възрастен за колко лева ще мога да пипам? :) Аз макара и да съм на 43 години, все още акъла ми е на седем годишен. :)
Хи-хи (нерегистриран)
Какво искаш да пипаш - не си написал :) :) :) Аз съм, по-голям от теб, ама и аз искам да пипам :)
_stankow
От 1954-та до 1989 г. българските ВВС са получили от СССР и експлоатирали общо: 224 бр. МиГ-21 90 бр. МиГ-23 4 бр. МиГ-25 22 бр. МиГ-29 23 бр. Су-22 31 бр. Су-25 44 бр. Ми-24 18 бр. Ми-8s всичко 456 летателни машини. Всичко на кредит, който връщахме разсрочено, на вноски и със стоки. И което е най-интересното, до ден днешен, вече 30 г. след "демокрацията", с извинение, те продължават да са в основата на нашите разгромени ВВС. В момента българските ВВС имат: 12 бр. Миг-21, на съхранение 15 бр. Миг-29 14 бр. Су-25 12 бр. Ми-24 Западни са няколко западни въртолета, няколко транспортни самолета, няколко витлови (!!) учебни самолета. Нека се знае !
Хм (нерегистриран)
Голяма част от тези, които си изброил се водеха само за бройка и стояха, и все още стоят като паметници по градове и села.
гост (нерегистриран)
Нанай за бройка. Преди 1989 имаше 280 летящи, готови за бойни действия изтребители и бомбардировачи, отделно от тях транспортните и хеликоптерите. За паметници почнаха да слагат изведените от експлоатация МиГ-15, 17, 19, а след деРмокрацията - и новите модели МиГ-21, 23 и Су-17 и 22, но не защото не са могли да летят и да водят бойни действия, а защото насраните фашисти, които взеха властта, не даваха пари за поддръжка. Отделно от това - нагъзиха се без вазелин на всякаква чуждоземна паплач, която съсипа като цяло армията ни. Разбра ли, бе, духач насран!
_stankow
Да, стоят като паметници, ама сега. Иначе си отлетяха своя ресурс !
Търсачът_на_Истината
Ние в свъремени условия и тези които сте изброил не можем да ги подържаме, иначе ако имахме другите половината ресурс на държавата трябваше да отива за тяхната годност. САЩ имат самолети и оръжие, но имат и икономика, а Русия и ние не. Второ имаше двайсет и пет години на мир и благоденствие в които никой не заплашваше никой с малки изключения, просто нямаше смисъл да се подържат армиите от времето на Варшавският договор.
НАЙ
Една от най-красивите страни в Европа въвежда туристически данък
Ла Ринконада: Най-високият град в света - и един от най-престъпните и опасни за живота (снимки/видео)
Улуру: Мистериозната скала Ейърс и тайните, които крие под земята (снимки/видео)
Долене обявява "Дни на традицията"
И Ким създаде Северна Корея... как свещената планина Паекту се превърна в олтара на нацията (снимки/видео)
Белгийците се страхуват да пътуват до САЩ
Най-доброто от Австрия през май
Белите нощи в Европа: 3 дестинации, които да резервирате сега
Мадрид и Лисабон скоро ще бъдат свързани с директен влак
И Ким създаде Северна Корея... как свещената планина Паекту се превърна в олтара на нацията (снимки/видео)