Най-невероятните български жп гари
Те ще ви очароват и ще ви накарат да откриете удоволствието просто да се наслаждавате на пътя
Обратно в новинатаКоментари - Най-невероятните български жп гари | Trip.dir.bg
06:00 | 07.01.25
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Аззз (нерегистриран)
А гара Бургас къде е? По ли е важна и хубава гара Аврамово? Предната тъпа статия писана от тъпи хора...
Хахахахахахахахахаха (нерегистриран)
Гара Бургас е умалено копие на гара Варна :) Преглътнете си егото ;)
Краси (нерегистриран)
Гара Бургас е много красива и носи дух на европейски град.
Хахахахахахахахахаха (нерегистриран)
Да, но е копие на тази във Варна. Освен европейски дух, носи и варненски :)
Sbhs (нерегистриран)
Една от първите гари в България , беше унищожена варварски - гара Белово
Ь (нерегистриран)
А царската гара в Казичане? Вярно порутена е вече, но е уникална.
ciklop 50 (нерегистриран)
Всички гари са строени преди черната дата 9 септември 44 г. И затова са красиви, но и порутени или сринати, както и софийската от червените нефелници през годините!
Свищовец (нерегистриран)
А гарата в Свищов? Построена преди повече от 100 г., красива, емблематична.
Нещо се обърка (нерегистриран)
Автора, гарата във Варна е копие на тази в Бургас, която е първо построена
bg (нерегистриран)
А гарата в Пловдив ? То само гарите останаха... Като видиш влака на какава тенекия прилича и като се сетиш за мръсотията и тоалетните вътре, ти се отщява да пътуваш с 60 км/ч.
Проверете (нерегистриран)
Истината е, че архитектът и на двете гари е един и същ и по някаква причина са му позволили да приложи решението си и на двете места. Вместо да избират между възможни решения между архитекти на състезателен принцип както по принцип се прави. Всъщност архитектите са двама, архитектурното ателие е едно
Бае Ганя
А нещо за невероятният аромат на пикня и лайна в подлезите и пероните на тези гари, или тук ще се правим на ухапани от ягне?
Az (нерегистриран)
Гарата в гр. Лом е приказна
БДЖ (нерегистриран)
Не виждам двете най-големи гари в България с обширна подлезна система - Централните гари на София и Стара Загора.
Ал (нерегистриран)
Втората снимка в раздела за гара Аврамово на теснолинейката, всъщност е гара Цепина, на същата линия, но много по близо до Септември. Днес тя няма статут на гара. Превърната е в музей на теснолинейката. Красива, но зле поддържана сграда.
рус (нерегистриран)
Лоши снимки на русенската гара сте сложили . Русе със сградите на съда,гарата,халите,домът на културата,старата поща,университета,Пантеона има полъх на Хитлеристка Германия ,като се добавят хотел Бристол,Музикалното Училище,Историческият Музей с полъх на Ваймарската република .Доходното,театъра и прочие.... Препоръчвам ви да посетите Русе ,но го направете без предварителна нагласа ,просто се пуснете по течението ,но недейте през зимата !!! Идете горе на върха на хотел ,,рига,, барчето на река Дунав поне 100метра над реката е . Ако нямате пари болницата на 11я етаж също е добре хихи .Тв Кула,Дунав мост,отдолу е най старата жп гара сега музей с влакове...Просто го направете !
тр (нерегистриран)
Гара Варна е открита 22 годни по-късно от гара Бургас. Винаги можеш да станеш за резил, като си наглец.
Хахахахахахахахахаха (нерегистриран)
Е, всъщност е обратното :) Проверявайте си информацията преди да пишете!
Урко (нерегистриран)
Старата гара Белово не е разрушена. Спирка Пролет е най-живописното място където минава влак.
Всъщност... (нерегистриран)
Изненада няма никаква. Бургаската е ккопие на варненската :) Информирайте се преди да пишете :)
Хахахахахахахахахаха (нерегистриран)
Я проверете малко историята и после пишете кой е наглеца :) Имате едно его да преглъщате очевадно!
Старозагорец (нерегистриран)
Не виждам защо да гоправят. И двете са с грозно комунистическо излъчване, особено пък тази в панелното градче Ески Зара. Тя е пред закриване, защото градът се срина до 20 000 жители, предимно роми. Мисля да се махам оттам вече и съветвам останалите здравомислещи в бившия град да го направят.
Киро (нерегистриран)
Логично е Централна Гара в София да е в този списък. Но тя е брутално комунистическо творение, което не може да мине за красиво. Все пак е ефективна ко струкция и затова още се ползва. Помня когато я сториха, голямо копане падна. Беше по времето когато сториха НДК и двете сгради имат сходна комунистическа архитектура.
ало (нерегистриран)
Май си забравил една двойка пред 220 000 жители на Стара Загора. Апропо, това е градът с най-много тухлени сдания. Преобладаващи панелки са по другите градове.
така (нерегистриран)
Тя самата русенска гара стана като музей с 3 влака на кръст дневно с по 1-2 вагончета.
Жори (нерегистриран)
Аз съм ломчанин. Наистина старата гара в Лом е невероятна. Ама кой да знае...
Uy (нерегистриран)
По принцип много хора, които ги вълнува и идват от другия край на света да видят именно комунистическо изкуство, а не мол в бивш театър, или кафене върху бившия мавзолей, ама това ви е далечно от балканските кратуни, капиш.....!!!!!
До (нерегистриран)
То щото в Париж в метрото мирише на рози, ама нали сме си българи та обичаме да се плюеме и сами.....
Зоро442 (нерегистриран)
Невероятни в какво? Гара Стряма в Град Клисура е до тунел Козница и почти не обслужва пътници след като затворих РСВто:) Гарата в Клисура също е красива!
ЛОМ (нерегистриран)
Гарата в Лом е същата като тази на снимката от Габрово. Много от гарите преди доста години са построени явно по един проект. Специално в Лом тази гара /сградата/ в момента стои затворена. Плътно до нея в края на соц-са построиха нова и съвсем не добра сграда. Например за да стигнете до влака трябва да се качите по стълби и след това да слезете по стълби, а по подразбиране пътниците имат и багаж. Освен това "новата" сграда е тръдна за отопление през зимата. Лично мое мнение е, че ако беше направен един дълбок ремонт на старата сграда, заедно с изолация и запазване на външния вид щеше да е много по-добре.
Русенец (нерегистриран)
А колко хора очакваш да се возят от 15-я по големина град Русе с не повече от 50 000 жители, от които 50% са на предпенсионна и пенсионна възраст?
V (нерегистриран)
Изключително красиво описание. Гарите са едно от най-романтичните места. Удоволствие е, че се пише за такива български места.
Бдж (нерегистриран)
Вие виждали ли сте гара Кюстендил? Ако не сте, крайно време е!
До бдж (нерегистриран)
Гарата в Кюстендил е уникална,благодаря ,че я оценявате !
Zlatina (нерегистриран)
В Бургас е построена през 1903
Ееее! (нерегистриран)
Трябвало е да снимат и първата гара - старата гара в Русе, която сега е музей!
ИлияНиколов (нерегистриран)
E, за гарата в Русе пише, че е строена през 1953 г.
От София (нерегистриран)
Здравейте! Да, уникални жп гари имаме! Жалко, че някои вече ги няма! Просто ликвидираха всичко за съжаление!
Нефтохимик (нерегистриран)
Ами все едно да покажат айфеолава кула в Токио и да кажат, че е идентична с тази в Париж. Първата гара от виенския тип е в Бургас и много години по-късно е тази във Варна, която на всичктоо отгоре е много по-лошо поддържана. Голям пропуск в статията.
_stankow
Много са интересни ! Аз бих добавил - гара Дралфа, спирка Плиска и разбира се, знаменитата спирка (Т)Ракия преди Шумен ! :D :D
Сульо (нерегистриран)
Возят се да им е.а майката ,возят се. Всеки ден влаковете и автобусите до София са пълни . Не знам за какво и къде ходят тъпите русенци,но тръгващите влакове и автабуси са винаги пълни.
Сульо (нерегистриран)
Бургазлиите са най тъпите в БГ ,но втори по нахалство след София. Затова не знаят,че първата жп линия е Русе Варна. Далеч преди в Бургас да са чували щой туй влак. Затуй не трабва да се объща внимание на тъпи бургазлии. Те си мислят,че живеят в рая и че Бургаз с евтините проституки, простите батки,тъпите моряци и Не(до)дялко Йорданов е центъра на Вселената.
НАЙ
Барселона оставя туристите на студено, забраниха електрическите отоплители
От 9 януари: Бариера за автомобили на Терминал 2 и само 10 безплатни минути
Новото инженерно чудо на Китай: 22-километров магистрален тунел на 3000 метра височина (видео)
Езерото, в което рибарите гребат с крака (снимки и видео)
На "шенгенско кафе" и обяд в Солун
От 9 януари: Бариера за автомобили на Терминал 2 и само 10 безплатни минути
На "шенгенско кафе" и обяд в Солун
Тайната на механизма от Антикитера - най-древният известен аналогов компютър (снимки)
Новото инженерно чудо на Китай: 22-километров магистрален тунел на 3000 метра височина (видео)
22-годишен търновец чака 4 часа, за да е първият посетител на Царевец за 2025 г.