Коментари - Пътничка: Турските авиолинии ми върнаха куфара окраден | Trip.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4

Коментари

Аз не разбирам защо , за да спестиш някой долар трябва да летиш през Истанбул. То не е само обслужването, ами и летището, ами и атентатите там, които имаше и си е опасна зона. Ама пестелив народ сме ние българите. И това си е.

Съжалявам за патилата на госпожата. Но от тъпанари чалми нищо хубаво не може да се очаква. Пълна ориенталщина и дебилизъм. Това не пречи да се фукат как покриват най-чного направления в света. Което не значи качество, а само репчене и самохвалство. Мръсна долна сган

Пътувам често. Да такива неща може да се случват с багажите и не са само турските авиолиний. Но ако с турските багажа ви е закъснял >24ч имате право да си купите вещи и облекло които са ви необходими и после да пазите бележките и да искате да ви върнат парите които сте похарчили...мисля около 50$ на ден беше. А с американските авиолиний става същото и дори сега стана и багажа ми закъсня около 24ч но ще получа от тях...нищо! Също заради липсващи вещи и повреден багаж трябва да ви обезщетят.

Това по често се е случвало на летище София да бъдат претарашвани куфарите на пътниците! Не съм сигурен но поне 3-4 бригади на летище София бяха хващани да крадат от багажа на пътниците. Аз поне веднъж в годината пътувам с турските авиолинии и никога съм нямал проблем с тях. А според мен статията е поръчкова, само не ми е ясно от кого!

окрали са ти го НАШИТЕ от BG

Пътувам относително често с турските авиолинии. Последното ми пътуване беше с прекачване в Истанбул. Още на летището в София, на стоянката до самолета видях едно колелце от куфар и си помислих: " на кой ли потрошиха куфара?" Когато пристигнах в крайната дестинация и си получих багажа, видях, че моят куфар бе потрошен- едното колелца го нямаше,а другото бе дълбоко хлътнало в куфара и трябваше да го влача. Отидох до мястото за рекламации на турските авиолинии и им показах куфарът си. Момичето извади от кашон един чисто нов куфар с размерите на моя и ме попита дали ми харесва. След като потвърдих ме помоли да си преместя нещата в новият куфар, а старият да им го оставя. Въпросната авиолиния възстанови щетите ми с чисто нов куфар, въпреки, че според мен, куфарът ми беше счупен още на летище София. Не съм пристрАстен към тази националност нито имам икономически облаги от тази авиолиния. Съчувствам на госпожата за създадените ѝ неприятности. Пожелавам ѝ при разговорите с компанията да бъде подобаващо обезщетена, а на всички други пътуващи, да не изпадат в подобни ситуации. Поздрави!

Съгласен съм че тази компания е много ориенталска. Самото летище е отвратително. Пътувал съм с дете на 2 години и 3 куфара с количка. Никой не искаше да ми помогне да ги смъкна от 3 етаж до автобуса за самолета. Както и никой от тях не пожела да ми проговори на аглийски. Селски тарикати. Другият път слагай бижута в ръчния багаж.

Вие да не сте очаквали нещо по различно от тези цигани госпожо . ВИНАГИ и това нарочно го пиша с главни букви ,ВИНАГИ избягвайте да се прекачвате през турция ,не сте първата или втората която има проблеми с тях . Потърсете в интернет .

Искам да споделя ,че авиокомпанията няма нищо с багажа.Това са проблеми на летищата и хората които товарят и разтоварват.Нали не си мислите ,че пилотите ще тръгнат да ровят багажа , а там друг представител на авиокомпанията няма

Преди да цапотите с негативи, помислете първо. Обслужването на багажа от ЛЕТИЩНИЯ персонал започва от момента в който го поставите на лентата. Вкарва се и изкарва от самолета пак от летищен персонал. За съжаление в Турция персонала на летището явно не е цвете за мирисане... Да не говорим, че може и да е било преднамерено, имайки предвид таговете от Япония. Видите ли, може да има нещо интересно вътре.

Когато човек си купува билет той го купува за авиокомпания , а не за летище. Не ми е работа да се правя на Щерлок и да разследвам кой какво е или не е свършил каксто трябва. Негатива си е за авиокомпанията, ако не подходи адекватно и справедливо.