каналат сте буде по далбок и по широк.очакваите пукотевиза.засягат се големи интереси *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
Замислихме се, и се запитахме, защо Великата Русия не участва! Та 300 километровият кана струва по-малко от хвърлените на вятъра 50 милиарда за Олимпиадата в Сочи! Освен това нали Никарагуа и стратегически съюзник на Русия! Не ги пускат там, защото канала щеше да струва наз 300 милиарда, от които 260 щяха да потънат в бездънния джоб на Путинци!
Бедни са, защото ги управлява червена маймуна, а не защото си нямат канал. Този канал е безсмислен, все едно да построиш 4 тръбопровода за руски газ за Европа, при положение, че и една тръба е достатъчна!
Това е от нещата, които трябва да се случват навсякъде. Ако инициативата е местна или подкрепена от всички местни хора Ура, но ако е насадена елате и гледайте. За съжаление във всеки един от местните витае разрушителен дух.
Значи ,изгражда се някакъв голям обект,подписват се междудържавни договори,договори за експлоатация /и за делене на печалбите/,изгражда се около обекта инфраструктура и за всички тези дейности се ангажират подходящи/одобрени от договарящите се страни/ специалисти.За охрана на всичко това се изпращат няколко дивизии с различни въоръжения,като за престоя им си сключват допълнителни споразумения.Така се създава център за влияние!Утвърдена технология,която до сега владееха най-добре американците.В тоя случай ,те ще гледат ядосано отстрани и как ако може да напакостят с нещо!Нищо лично,просто бизнес!
Ще го строят китайците, наливайки събирани с пот и кръв парички от американски подаяния. Освен това ще осерат голямо сладководно езеро. А биха могли да дадат тези пари, за да подобрят живота на селското си население, което живее в ранният феодализъм. Япония не я бъркай там. Те по принцип не се занимават с глупости, още повече заедно с китайци. Междувременно САЩ и останалият свят ще продължат да си ползват рентабилният, построен и по-къс маршрут през панамският канал. А Никарагуа ще осъмне като колония на ментално изостаналите си инвеститори...
Смисъл има, доколкото панамският канал има лимит за ширината на корабите. Големите кораби сега обикалят континента, така че ако панамският канал не се разшири, никарагуанския ще го надмине по оборот.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
по кротко (нерегистриран)
не им трябва
admiral makarov (нерегистриран)
каналат сте буде по далбок и по широк.очакваите пукотевиза.засягат се големи интереси *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
aha (нерегистриран)
Навремето САЩ строеше такива проекти, сега Китай! замислете се!
Вувузел
Замислихме се, и се запитахме, защо Великата Русия не участва! Та 300 километровият кана струва по-малко от хвърлените на вятъра 50 милиарда за Олимпиадата в Сочи! Освен това нали Никарагуа и стратегически съюзник на Русия! Не ги пускат там, защото канала щеше да струва наз 300 милиарда, от които 260 щяха да потънат в бездънния джоб на Путинци!
fast2 (нерегистриран)
Ненормалници! Не могат да си представят какво ще причинят на климата и природата !!!
8 (нерегистриран)
Бедни са, защото ги управлява червена маймуна, а не защото си нямат канал. Този канал е безсмислен, все едно да построиш 4 тръбопровода за руски газ за Европа, при положение, че и една тръба е достатъчна!
Гошо (нерегистриран)
А какво става с това, че езерото е "основен източник на сладка вода"?
ттт (нерегистриран)
Остава! Преди това обаче ще я прекарват през казан за ракия. Така всички никарагуанци ще станат майстори на самогона.
viankov (нерегистриран)
Това е от нещата, които трябва да се случват навсякъде. Ако инициативата е местна или подкрепена от всички местни хора Ура, но ако е насадена елате и гледайте. За съжаление във всеки един от местните витае разрушителен дух.
така се прави! (нерегистриран)
Значи ,изгражда се някакъв голям обект,подписват се междудържавни договори,договори за експлоатация /и за делене на печалбите/,изгражда се около обекта инфраструктура и за всички тези дейности се ангажират подходящи/одобрени от договарящите се страни/ специалисти.За охрана на всичко това се изпращат няколко дивизии с различни въоръжения,като за престоя им си сключват допълнителни споразумения.Така се създава център за влияние!Утвърдена технология,която до сега владееха най-добре американците.В тоя случай ,те ще гледат ядосано отстрани и как ако може да напакостят с нещо!Нищо лично,просто бизнес!
Руиз
Не виждам смисъла. Ще замърсят толямото и чисто езеро в Никарагуа и изобщо пейзажа в страната.
инж (нерегистриран)
ами интересите на сащ? как така ще строят без да питат!
мая (нерегистриран)
ще го строят Китай Русия и Япония и въобще не се интерисуват от интересите на САЩ още по вече че сметките в САЩ се плащат от Китай
реалист (нерегистриран)
Ще го строят китайците, наливайки събирани с пот и кръв парички от американски подаяния. Освен това ще осерат голямо сладководно езеро. А биха могли да дадат тези пари, за да подобрят живота на селското си население, което живее в ранният феодализъм. Япония не я бъркай там. Те по принцип не се занимават с глупости, още повече заедно с китайци. Междувременно САЩ и останалият свят ще продължат да си ползват рентабилният, построен и по-къс маршрут през панамският канал. А Никарагуа ще осъмне като колония на ментално изостаналите си инвеститори...
gost (нерегистриран)
Честно казано не виждам никакъв смисъл!!
45 (нерегистриран)
Хич да не ти пука. Щом искат - да копат мамуните.
мен (нерегистриран)
Смисъл има, доколкото панамският канал има лимит за ширината на корабите. Големите кораби сега обикалят континента, така че ако панамският канал не се разшири, никарагуанския ще го надмине по оборот.
Генков (нерегистриран)
Като го построят след 50 години, няма да има нужда от него, големите кораби сигурно вече ще го прелитат...
НАЙ
Барселона оставя туристите на студено, забраниха електрическите отоплители
От 9 януари: Бариера за автомобили на Терминал 2 и само 10 безплатни минути
Езерото, в което рибарите гребат с крака (снимки и видео)
На "шенгенско кафе" и обяд в Солун
Новото инженерно чудо на Китай: 22-километров магистрален тунел на 3000 метра височина (видео)
От 9 януари: Бариера за автомобили на Терминал 2 и само 10 безплатни минути
На "шенгенско кафе" и обяд в Солун
Новото инженерно чудо на Китай: 22-километров магистрален тунел на 3000 метра височина (видео)
22-годишен търновец чака 4 часа, за да е първият посетител на Царевец за 2025 г.
На тихоокеанския остров Киритимати вече посрещнаха Нова година (видео)