Навлизането на световноизвестни хотелски марки в Черна гора и по-специално в района на Котор като "Холидей Ин", "Хаят", "Мариот" допринася за конкурентоспособността на дестинацията и за повишаване на качеството на работа в туристическата индустрия, предаде черногорската агенция МИНА, цитирайки изпълнителния директор на хотелската група "Каса дел Маре" Никола Милич.

"Те са тези, които ни карат да бъдем по-добри и са еталон за световните стандарти в тази индустрия. Визията, която създадохме преди около десет години, когато мечтаехме да основем група, беше създадена именно чрез всичко, което научихме за това, как "Холидей Ин", "Хаят", "Мариот" и всички други големи хотелиерски марки се разраснаха", каза Милич пред Радио Котор.

"Хаят" вече е подписал договор и се очаква от предстоящия сезон да бъде франчайзър в Столиво и в Которския залив.

"Мариот" е в процес на строителство на изключително важно място в Котор и смятам, че ще допринесе много за града и развитието на туризма и ще го издигне на много по-високо ниво. "Акор" е тук в Рисно чрез марката "Мьовенпик", така че това са все добри неща, които ще накарат нас, малките хотелиери, да бъдем по-добри, да мислим по-стратегически за стандартите и процедурите. По някакъв начин това ще улесни нашата конкурентоспособност като дестинация и нейното развитие в бъдеще", смята изпълнителният директор на "Каса дел Маре".

Според Милич, ако всички те са тук, това създава образ за потенциално интересна дестинация за туристи с висока платежоспособност, което е стратегията на Черна гора  - да се превърне в луксозна туристическа дестинация, допълва БТА.