Концесионери искат да се плаща по два пъти за чадър, съобщава „Навинар". Все по-често туристите се оплакват от действията на концесионерите на плажовете. Много често за платен чадър и шезлонг не се издава бележка и когато почиващите влязат да се къпят във водата, плажните съоръжения се дават на друг да ги ползва или концесионерите искат повторно да се заплати за ползването им. Това съобщи в сряда председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Дамян Лазаров. По думите му тези оплаквания зачестяват през август, тъй като тогава в страната има повече туристи в сравнение с предходния месец.
Сред най-честите оплаквания на потребителите през лятото е несъответствието на крайната сметка в заведенията с посочените в менюто цени, както и подвеждащи промоции и бонуси, които в крайна сметка клиентът не получава. Също така масово търговците не издават касови бележки.