Силно начало за България на световното туристическо изложение World Travel Market в Лондон, отчетоха от Министерството на туризма. Ведомството и National Geographic обявиха съвместна рекламна кампания, насочена към представянето на страната ни като атрактивна дестинация за винен, гастрономически и MICE туризъм. Вицепрезидентът на Медийното партньорство на National Geographic, Надин Хеги, и служебният министър на туризма Евтим Милошев официално обявиха стратегическото партньорство в първия ден на изложението.

В рамките на кампанията екипът на National Geographic CreativeWorks ще посети България, за да заснеме вдъхновяващи рекламни видеоклипове, които ще бъдат излъчвани по National Geographic и 24 Kitchen в Европа. Рекламните клипове ще стартират на пет ключови пазара — Великобритания, Германия, Испания, Полша и Франция, като допълнително съдържание ще се излъчва в Нидерландия, Сърбия, Словения и Хърватия.

Кампанията включва над 2 430 излъчвания на рекламни клипове и ще обхване широк набор от формати в телевизионния и дигитален спектър. Целта е да вдъхновим чуждестранните туристи да открият уникалната култура, природни дадености и изискани гастрономически изживявания, които България може да предложи, посочват от Министерството. Включените дигитални канали на медийната група ще подсилят кампанията с разнообразни рекламни формати, целящи да вдъхновят зрителите да посетят страната ни и да се запознаят с високите стандарти на българските изби, ресторанти, хотели и конгресни центрове.

България участва с щанд на туристическото изложение World Travel Market (WTM) в Лондон за 44-и път

Снимка: Министерство на туризма

По време на събитието министър Милошев и посланикът на България в Лондон Тихомир Стойчев посетиха българския щанд, където поздравиха 27-те фирми, сдружения и общини, представящи България като целогодишна туристическа дестинация. Посетителите на изложението имаха възможността да си направят снимка с български пейзажи на специален фотокорнер, както и да "разгледат" природата и културните забележителности на страната ни чрез VR технологии, които пресъздават магията на българските обекти, защитени от ЮНЕСКО.

България участва с щанд на туристическото изложение World Travel Market (WTM) в Лондон, Великобритания, за 44-и път, от днес до 7 ноември, съобщиха вчера от Министерството. По време на изложението служебният министър на туризма Евтим Милошев ще продължи своята инициатива за създаване на Дестинация "Балкани" и ще проведе работна среща по темата с Олга Кефалояни, министър на туризма на Гърция, допълниха от ведомството тогава.