Интернет е на път да изяде бизнеса на туристическите агенции. Все повече туристи правят резервациите си онлайн директно в хотела и не минават през агенция или оператор. Това показват данните на туристическия бизнес за тази зима, съобщава в. "24 часа".
Около 40% спад на записванията има за този зимен сезон към нашите ски курорти, показват данните на Българската асоциация на туристическите агенции. В същото време обаче при хотелите такъв спад не се отчита, а дори има надежди за 7-10% ръст на зимните почивки.
Данните на хотелиерите дори показват, че липсващите при туроператорите и агенциите туристи ще дойдат и тази зима у нас, просто са си запазили почивките директно в хотела, най-често чрез неговия интернет сайт.
Само в интернет всъщност цените на хотелите са динамични и реално на моменти могат да се получат много по-добри оферти, отколкото през туроператор, признават от агенциите.
Причината е, че туроператорите пазаруват наведнъж всичките си нощувки в даден хотел. Ако той обаче остава празен с напредването на сезона, може да свали цените за резервация на рецепция или в интернет сайта си.
Около 40% спад на записванията има за този зимен сезон към нашите ски курорти, показват данните на Българската асоциация на туристическите агенции. В същото време обаче при хотелите такъв спад не се отчита, а дори има надежди за 7-10% ръст на зимните почивки.
Данните на хотелиерите дори показват, че липсващите при туроператорите и агенциите туристи ще дойдат и тази зима у нас, просто са си запазили почивките директно в хотела, най-често чрез неговия интернет сайт.
Само в интернет всъщност цените на хотелите са динамични и реално на моменти могат да се получат много по-добри оферти, отколкото през туроператор, признават от агенциите.
Причината е, че туроператорите пазаруват наведнъж всичките си нощувки в даден хотел. Ако той обаче остава празен с напредването на сезона, може да свали цените за резервация на рецепция или в интернет сайта си.
ИЗБРАНО