Най-големият нюйоркски хотел "Хилтън мидтаун" спира от услугата рум сървиз, защото няма интерес към нея от клиентите, пише агенция ЮПИ, цитирана от БТА.
Говорител на 50-годишното хотелско заведение заяви, че зажаднелите и огладнели посетители ще трябва да се отидат в ресторанта на самообслужване "Хърб енд кичън", отворен преди дни.
През 2012 г. услугата рум сървиз е осигурявала едва 1,2 процента от общите приходи на хотела, а през 2011 - 1,,3 процента.
Специалистите определят спадането на търсенето поради високата й цена.
Досега за три бъркани яйца на закуска при сервиране в стаята хотелът изписваше сметка от 22,50 долара. А за всяка допълнителна поръчка се таксуваше 15 на сто над цената и 5.50 долара на човек.
Около 50 души от персонала на хотела ще изгубят работата си заради спирането на услугата.
ИЗБРАНО