Забавянето на икономиката и повишението на цените не са намалили желанието на сингапурците да пътуват в чужбина, съобщава ДПА. Предпочитани дестинации са САЩ и Европа, следвани от Япония и Южна Корея. Рекорден брой от 65 000 души са похарчили 40 млн. сингапурски долара ( 30 млн. щ. д.) на годишното изложение на Националната агенция на туристическите агенции в Сингапур. Въпреки опасенията, че страхът от инфлацията би могъл да откаже сингапурците от пътувания, главният изпълнителен директор на агенцията съобщи, че очаква печалбата да се увеличи, когато сделките, сключени на изложението, бъдат окончателно потвърдени през следващата седмица. Китай, досегашната топ дестинация, е загубил привлекателността си. Според туроператоритите причините са неотдавнашните природни катастрофи и затегнатият режим за издаване на визи преди Олимпиадата в Пекин. Сингапурските туристи предпочитат кратки пътувания през почивните дни. Не всички отпускари обаче са “имунизирани“ срещу инфлацията и мнозина са били принудени да променят дестинациите и продължителността на пътуванията си, отбелязват туроператори, цитирани от ДПА.