Това заявиха експерти по време на специализираното изложение “Храни и напитки”, което се проведе край Варна.
Според тях ол-инклузивът в хотелите е занижил стандартите за качество, което принуждава част от туристите да предпочитат чужди дестинации, съобщи БНТ.
Според собственици на туристически обекти край морето, българското Черноморие може да стане по-привлекателна дестинация за туристите, ако се подобри качеството на храната в хотелите и ресторантите.
„До преди няколко години много от моите колеги гледаха само цени, за да предложат максимално евтин продукт, но пазарът налага вече нещо много по-различно. Туристите започнаха да търсят качество, правейки компромис с цената“, обясни Ясен Щерев, генерален мениджър на хотел.
Близо 120 доставчици и производители представиха на изложението над 4000 продукта за ресторантьорския сектор и кетъринг индустрията. Те се надяват да договорят приемливи цени за своите клиенти и да осигурят добри продажби на продуктите си през летния сезон.
“Аз мисля, че всички фирми сме настроили нашите производства в средното злато, както му казваме – среден ценови клас, където мисля, че качество и цена са оптимални и смятам, че наистина предпочитат българското“, каза Марина Вълева, представител на фирма-производител.
„Цената продължава да е определящ фактор. Не само, но според мен тя е на първо място. Което не омаловажава качеството на продуктите. Всеки иска да постигне най-доброто съотношение качество-цена“, каза Тодор Сотиров, управител на фирмата-организатор на форума.
На изложението много от фирмите предложиха на своите щандове и дегустация на ястия и напитки.
В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Според тях ол-инклузивът в хотелите е занижил стандартите за качество, което принуждава част от туристите да предпочитат чужди дестинации, съобщи БНТ.
Според собственици на туристически обекти край морето, българското Черноморие може да стане по-привлекателна дестинация за туристите, ако се подобри качеството на храната в хотелите и ресторантите.
„До преди няколко години много от моите колеги гледаха само цени, за да предложат максимално евтин продукт, но пазарът налага вече нещо много по-различно. Туристите започнаха да търсят качество, правейки компромис с цената“, обясни Ясен Щерев, генерален мениджър на хотел.
Близо 120 доставчици и производители представиха на изложението над 4000 продукта за ресторантьорския сектор и кетъринг индустрията. Те се надяват да договорят приемливи цени за своите клиенти и да осигурят добри продажби на продуктите си през летния сезон.
“Аз мисля, че всички фирми сме настроили нашите производства в средното злато, както му казваме – среден ценови клас, където мисля, че качество и цена са оптимални и смятам, че наистина предпочитат българското“, каза Марина Вълева, представител на фирма-производител.
„Цената продължава да е определящ фактор. Не само, но според мен тя е на първо място. Което не омаловажава качеството на продуктите. Всеки иска да постигне най-доброто съотношение качество-цена“, каза Тодор Сотиров, управител на фирмата-организатор на форума.
На изложението много от фирмите предложиха на своите щандове и дегустация на ястия и напитки.
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас. В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
Вашето дарение от всякакъв размер и по всяко време означава много за нас.
Скъпи читатели,
Днес, повече от всякога, независимата журналистика има нужда от вас.В мисията си да предоставяме обективни, достоверни и навременни новини разчитаме на вашата подкрепа.
Ако вярвате в правото си на обективна информация, подкрепете ни.
ИЗБРАНО