Коментари - Частните железници в Европа се провалиха в предлагането на по-добра алтернатива | Trip.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Времето е пари, кой ще се лангърка с влакове?!

Този проблем не същестува? Ма те Просия се разпадат, не могат да вдигат железници, а Китай са в икономически разпад. Нали така?

Докато влаковете са 4 пъти по-скъпи от самолетите по един и същи маршрут няма как да се конкурират успешно.

И 2 до 8 пъти по-бавни.

Какви влакове в Европа? Влакове има само в Япония. Всичко друго е трамваи.

Ама с каквото се захване ЕС, все отива на провал. Да видим кога ще се случи голямото приземяване

Тука има важни нюанси. Проблема на тия частници не е в това че някой спира частния им капитал. Проблема е че те на практика не искат да правят нещата с частен капитал, а с държавна субсидия. Което си е капиталистически социализъм от всякъде, а той е много по-долно нещо от чистия социализъм.

"На 31 май компанията "Нощни влакове" заявява, че пазарът е отворен, но само за държавни компании, всеки с по-добра идея е отхвърлен и финансиране до него не може да стигне. " Кое финансиране не може да стигне до тях? Европейското и държавно субсидиране не може да стигне.

Колко интересно. Ще допълня коментара си. Невероятният частен инвеститор който не може да купи вагони ни разправя за невероятноизживяване на колела, безопасно и бързо пътуване във вагон от 50-те години... този няма високо мнение за умствените ни способности. .... ей сега е далаверата БДЖ да му спихне соц вагоните

направете къде в Европа са частни железниците и къде не, и какво се е случило след приватизацията им.

В Европа частни железници няма. Само на острова на пиратите, но там не е Европа а Хиндустан.

О Боже, кой би могъл да предположи. Брюкселската номенклатура направи поредно откритие