Как един магазин в Швеция се превърна в най-популярната туристическа атракция
Тук се пазарува с невиждан размах, годишният оборот е от около 460 млн. долара
Обратно в новинатаКоментари - Как един магазин в Швеция се превърна в най-популярната туристическа атракция | Trip.dir.bg
14:40 | 21.11.24
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Хейт (нерегистриран)
"Според проучване, профилът на клиента на "Гекос" е жена на 43 години, която харчи средно 244 долара и пътува два пъти годишно до магазина." Без коментар. То в самата статия е написано колко дълбоко комплексирани и изтрещели са индивидите по тези географски ширини, щом това им е туризмът.
НАЙ
Вършец срещу Велинград: Луксозните хотели в перлата на Северозапада вече са резервирани за празниците
Селото в Бали, което пази баланса между човек, бог и природа (галерия)
Грузинският военен път: Пътешествие през най-красивото място на Земята до съветските мозайки
За какво винаги сме били в заблуда: 8 мита за Древен Рим и истинската история зад тях
7 от най-изумителните природни гледки от Армения (снимки)
Революционно предложение: Вагони само за жени в берлинското метро
За какво винаги сме били в заблуда: 8 мита за Древен Рим и истинската история зад тях
Вършец срещу Велинград: Луксозните хотели в перлата на Северозапада вече са резервирани за празниците
10-те най-дълги полета в света (и кои очакваме скоро)
Италиански хотел отказа резервация на израелска двойка, обвини израелците в "геноцид"