От 18 на 100 млн. лева трябва да се увеличи бюджетът за реклама на туризма ни

Фирми, които продават лютеница, имат повече бюджет, отколкото Република България, заяви служебният министър на туризма Илин Димитров в ресорната парламентарна комисия

Обратно в новината

Коментари - От 18 на 100 млн. лева трябва да се увеличи бюджетът за реклама на туризма ни | Trip.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да, за да може като онази малоумната с носа да дава милиони за едно лого.

Един момент, държавен туризъм има ли в БГ? Защо пари от бюджета ще се дават за реклама на частни хотели и ресторанти? Има достатъчно изложения по света, хотелиерите да отиват и да се конкурират с турските и гръцките си колеги, да покажат къде се отвеждат отпадните води от хотелите им, да покажат от къде идват хранителните продукти в ресторантите им, да покажат с колко звезди Мишлен са отличени главните им готвачи.

Нерде Холандия, нерде Несебър и бутафорията...

Да има повече за гепене от обществените поръчки за реклама. Ясна е работата. Ей, мислят си, че проЗтия народ яде доматите с колците. Сами сме си го направили. Я бой по канчетата, 2-3 обесени, 200-300 в тюрмата, па да видим ще гепят ли....

И 500 милиона да я направят, бетонът, ниското качество на обслужване и храна, мръсотията и неоправдано високите цени си остават и отблъскват туристите. javascript:void(0);