Отварят два нови гранични пункта с Гърция

Още тази година трябва да заработи ГКПП при Златоград, догодина - при Рудозем

Обратно в новината

Коментари - Отварят два нови гранични пункта с Гърция | Trip.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Отварят ама някога :) Както всичко до сега:) Тате каза, че ще ми купи колело ама друг път :) Всичко е уж добри намерения и нищо налице от 1 година насам!

Ама Баце не ще щото тогава няма да се виждат опашките към Гърция и да се хвали колко сме забогатели..

Преди 10-на години имаше пункт при Златоград. Бил е затворен ли, та ще го отварят пак ?

Пътя от Рудозем до границата е готов отдавна. Оставя малякитата да си завършат своята част от пътя, щото онова там е козя пътека. А другия пункт би трябвало да работи вече къде 12 години: Граничен контролно-пропускателен пункт Златоград – Термес, наричан и Златоград – Ксанти, е контролно-пропускателен пункт на границата между България и Гърция. Разположен е югозападно от Златоград, на 3,5 км от гръцкото село Лъджа (на гр.: Термес) отвъд границата. Пунктът е открит официално на 15 януари 2010 г. от премиерите на България и Гърция

Мхм. Не са били компютри ами комоти. И не сме ги внасяли ами сме ги изнасяли! Пункта при Златоград беше затворен заради ковида. Ама дори и да го отворят ползата е никаква защото от другата страна е козя пътека. А и докато стигне човек до Златоград от българска страна е трудновато. И се минава покрай Маказа така или иначе ако идваш от Пловдив. Това че ще вкарват камиони на Маказа ще засере и този пункт. Поне досега само румънци в леки коли имаше. И пак имаше опашки от по няколко км. И не защото не е ефективна работата: там са на едно гише и става доста бързо. Проблема е че има само два коридора и не смогват митничарите на всичкия трафик от Букурещ. Като искат камиони да разширяват капитан петко войвода. Там мегдан има доста.

Камиони на Маказа означава, че няма да може да се минава оттам изобщо. Досега, в някои дни през лятото (преди ковида) се чакаше с часове, пуснат ли и камиони - ще се чака с дни! Пунктът в Златоград си работи от десетина години, просто беше затворен преди ковида. А и пътят е толкова тесен и крив, че по-добре да заобиколиш, дори и чак през Капитан Петко Войвода, отколкото да минаваш по тази козя пътека, по която гръцките джигити с пикапите карат като луди. Ако се говори за нови пунктове - Рудозем добре, но трябва да се отвори и при Аврен. Пътят от българска страна е готов отдавна и пустее.

Журналистите тогава са били в детската градина и не помнят.

Камиони на Маказа е възможно най, най-глупавата идея. В едни отминали години автора и щяха да го съдят, и разстрелят за диверсия. Хасково - Комотини през Маказа е с около 60 км. по-близо отколкото през Кап. Петко, и Александропулис. При втория вариант обаче по-голямата част от пътя е магистрала. Където не е магистрала / в Гърция / е скоростен двулентов път. Пункта Кап. Петко е голям, има мегдан къде да бъде разширен, и да поеме двойно повече камиони. Пътя за Маказа, образно казано , започва от Хасково. Хасково - Кърджали са един кошмарен участък с натоварено, дори и извън сезона ,движение, непрекъснати завои, стръмни спускания и изкачвания, и безброй отбивки за съседните села. Следват десетина километра градско движение в Кърджали. Този град няма околовръстно. Движението минава през центъра на града. Не мога да си представя как ще се зарадват кърджалийци като разберат че освен румънци през града им ще се точат и колони от тирове. От Кърджали до самия граничен пункт е най-нормалната част от пътя. Последните петнайсетина километра обаче, когато пътя влезе в планината са един участък в който изпреварването на практика е невъзможно. Особено при интензивно насрещно движение. Представете си един камион пъплещ по склона и километрова колона от леки коли зад него. Да не говорим и за самия пункт. Мястото е тясно. Не виждам къде могат да направят лента за камиони с кантари, и най-вече с паркинг за изчакващите камиони. С една дума камиони на Маказа е ..... И това го предлагат " експерти".