Първият местно произведен пътнически самолет в Китай излетя
Пътниците ще могат да се насладят на богато тематично ядене, за да отпразнуват събитието
Обратно в новинатаКоментари - Първият местно произведен пътнически самолет в Китай излетя | Trip.dir.bg
18:48 | 27.12.24
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Бай Шиле (нерегистриран)
Еииии, какви разбирачи и авиатори от цял дращят и плюят тука.
Гледам (нерегистриран)
Много червени боклЮци. АЙДЕ В ГУАНТАНАМО, ТЪПАЦИ :)
Копи-Пейст (нерегистриран)
Нещо на ербъс в крилата и двигателите, нещо на ембраер в тялото :)
abvgz (нерегистриран)
Тук по-важното е дали е успял да кацне.
Крали Марко (нерегистриран)
Браво! Зависимостта на Китай от западни компании е все по-малка. И така и трябва да е. "Господарите" на света си мислят, че налагайки санкции само защото ги изместваш икономически от първото място и това те правело за плаха, ще им реши проблема. Е, няма да им го реши.
Ще кажеш (нерегистриран)
браво, когато спрат да крадат технологии и да добруват на гърба на Запада! НЯКОЙ ДА ГИ КАРА ДА ИЗНАСЯТ СТОКИ НА ЗАПАД??? М???
Стършел
Ами аз например - често си поръчвам неща от Алиекспрес ;)
Емигрант (нерегистриран)
Жълтите маймуни копират всичко на 100%, без да ги е грижа за междунарофни договори и морал. Електрониката им е американска, копирана без разрешение и без угризения. Жълтъците и муджиците са нецивилизовани гамени във всяко отношение
... (нерегистриран)
Не всичко . Кретенизма ти - не могат да изкопират .
Крали Марко (нерегистриран)
Хората летят на самолети от повече от век вече. Какво са откраднали точно? Кое са откраднали? Номера на патенти ще дадеш ли или така ще си приказваш? Защо не ги обвиниш, че са откраднали и технохогията за производство на кухненски ножове или запалки?
Със сигурност (нерегистриран)
са откраднали технологията и за кухненски ножове и за запалки!
Симеон (нерегистриран)
С каквото и качество да е, от компартията могат да го наложат в Китай, дори 10% от флота да е с него, ще е огромен пазарен успех. Обаче, в Русия местните хора предпочитат да летят на Бойнг и Еърбъс, след като Суперджет катастрофира в Индонезия при демонстрационен полет. Без технологии от запада, не вярвам да се справят кой знае как китайците.
. (нерегистриран)
Четох днес колко фабрики за тютюн е имала България, че е и изнасяла цигари ... сега ги няма, колко олио произвеждахме, сега същото се произвежда в Румъния, колко заводи се унищожиха ...
Досега добре (нерегистриран)
Пишете, че самолетът е излетял от Шанхай и се очаквало да кацне в Пекин. Не става ясно дали е успял да кацне или това ще е тема на друга статия? А защо не и епизод от Разлседване на самолетни катастрофи? Както се казваше в онзи виц: 'Досега добре!', казал на 50-тия етаж падащият от небостъргача.
Вече е (нерегистриран)
паднал .
Румен (нерегистриран)
След два месеца като се развали ще си купят нов от Али Баба.
Ембрарер (нерегистриран)
Наивно е , за готов самолет с утвърдено име ти трябват 20 години . А тия дни китайците можеха да влязат наготово в някой от руските и да го накичулат с китайска електроника , по-бързо щяха да се справят !
UN (нерегистриран)
Големи експерти сте се извъдили тука. Първо, то е почти пълно копие на Airbus 320, по-точно модела произвеждан преди около 20 години. Второ, освен Airbus и Boeing има и производители като Embraer (Бразилия) и Bombardier (Канада), също произвеждащи подобен клас самолети. Така че глупостите за не-сертифицирането на тоя модел (от страна на уж англосаксонците или дуопола Airbus/Boeing) са тотална простотия, другари. Ако не бъде сертифициран за международни полети ще е заради проблеми с качеството, които от своя страна ще бъдат отстранени рано или късно. Тук не включвам руските Туполев, Сухой и Микоян-Груевич, които също драпат за тоя пазар. Те са история вече, или поне са изключени от световния пазар за слеващите 10-20 години.
Бай Иван бояджията (нерегистриран)
Каквото беше, беше! Идва новия световен ред, но не този който искаха, а този който ще им се сервира! След космическата станция, влаковете и т.н. литна и С919! Да им е честито на колективните ...
Пешо (нерегистриран)
Самолетите имат дълга еволюция. Преди да се утвърди нова марка ще минат поне 10 години. Но това, че вече имат собствена марка като цяло е голяма заявка за бъдещето. Airbus и Boeing ще трябва здраво са поработят защото вече си имат конкуренция.
BGR (нерегистриран)
САЩ и ЕС няма да допуснат конкуренция в този бизнес. Това е начин да контролираш света. Бразилците се пробваха и им отрязаха крилата. Единствения начин да се яви конкуренция на Боинг и Аербус е това да се случи през БРИКС - най-вече Китай, Русия и Бразилия да създадат свой проект и да го наложат в БРИКС.
UN (нерегистриран)
Освен двете марки които сте посочили добавете Embraer и Bombardier.
без Бомбардие (нерегистриран)
Bombardier вeче произвежда само бизнес самолети. CS100 сега е Airbus 220, a CRJ - Mitsubishi.
BGR (нерегистриран)
Всъщност този самолет трябваше отдавна да е готов, но Украйна беше тази която завря прът в колелото и проекта се забави. Да, Украйна - тя по заповед на САЩ анулира готова сделка с Китай, който трябваше да придобие един от ключовите украински заводи за авиационна техника и самолетни двигатели. Украйна днес е на съд за вреди нанесени на китайска компания за няколко милиарда долара. А от завода днес нищо не остана. Честото на украинците.
Иван Арнаудов
Изглежда сякаш Китай може да предяви иск за щети към бункерното джудже :)
Нае Чонг (нерегистриран)
Бива ли тъй да обидиш Зеленски...тц тц тц. Че бе шут по телевизията знаем, ма чак джудже..
БАТКО (нерегистриран)
Браво, желая им успех!
Хи хи (нерегистриран)
Браво на Китай, не случайно най добрите нови технологии са китайски. Както и най старите технологии също. Вижте влаковете в Китай, сравнение с американските и европейските са десетилетия напред. Същото се случва и със самолетите.
кои влакове (нерегистриран)
На "Сименс" ли?
BGR (нерегистриран)
За кой Сименс говориш!? Чувал ли си за … CRRC Corporation Limited (known as CRRC) is a Chinese state-owned and publicly traded rolling stock manufacturer. It is the world's largest rolling stock manufacturer in terms of revenue, eclipsing its major competitors of Alstom and Siemens. Я погледни малко снимчици в Гугъла на това което произвежда тази китайска компания.
Набор 64 (нерегистриран)
към BGR Става дума за трансрапид на Сименс и откраднатите патенти. В тази връзка са думите на шефа на Сименс. Председателят на Надзорния съвет на Siemens Хайнрих фон Пирер никога не е крил, че предпочита участието на германски компании в Китай"Рискът да не бъдеш там е по-голям от риска да бъдеш там"
123 (нерегистриран)
ей ама как така все западняците измислят нещо, а китайците крадяли, хахах, а като отидеш в Китай и видиш какви технологии и транспорт имат и сравниш с Европа и САЩ изглежда да е точно обратното
ко не (нерегистриран)
Чакам да го пуснат в Алиексперс и си го поръчвам.
ОГНЯН (нерегистриран)
На Боинг и Еарбъс им се сви стомаха. Ако и руснаците успеят ще може да се каже, че има конкуренция в сектора.
VX (нерегистриран)
Какви руснаци те гонят?Няма ги вече. Китайците ще ги превъзпитават 30 години. После ще говорят перфектен китайски или тор за почвата.
Няма шанс (нерегистриран)
Тези са изключително непрецизни. Изисква огромни усилия на контролиращите да направят нещо като хората от начало до край. Не че е невъзможно, но е доста трудно. Имат много народ - ще могат да ди направят тестовете… Обзалагам се, че самолетостроенето им няма да излезе извън Азия…
99 (нерегистриран)
Изобщо не харесвам китайците и техния имперски национализъм, но това не означава че трябва да ги подценяваме. Не бих заложил на вашата мисъл.
ама естествено (нерегистриран)
пе няма да излезе. Англосаксонците никога няма да позволят сертифицирането им от страх , че ще загубят монополният пазар поделен между америка и европа. Но товс е без значение, защото при всички случаи ще загубят. Азия не е Америка/Еврооа.
такa така (нерегистриран)
Светът се променя. Знаем, че т.н. "сертифициране" реално е начин да не допускат външни играчи на пазара. Но и Китай може да отговори със същото спрямо голямата двойка Боинг/Еърбъс, като им отнеме сертификатите да летят над китайска територия и да се ремонтират на китайска територия. Вече го направиха с чиповете на Микрон, като забраниха влагането им в някои чувствителни технологии. веднага се надигнаха писъци - не можело, нямало основание. Значи - за Хуавей може, за Микрон - не може.
Наблюдателя (нерегистриран)
Я, Сороснята се събрала да сере и под тази новина.
Иванушка (нерегистриран)
Сереме в устата ти русофилистична най вече
Иван Господинов
Към Китай ли завиват българските прокремълски мърши?
MAЙОРА (нерегистриран)
Поредното менте от колхозна Чайна! Ама нищо! Сега ще го тестват в колонията си раZZия! БУХАХАХАХА
:) (нерегистриран)
А дали ще кацне?
клм (нерегистриран)
Какви са му двигателите или авиониката?
99 (нерегистриран)
Авиониката е китайска, ама много крадена и пълна със западни чипове. Двигателите не са, естествено, но да направят двигател не е проблем за китайците.
Ламби (нерегистриран)
Така се прави двигател... това да не е тротинетка?
99 (нерегистриран)
Какво сте се разцъкали минуси? Двигателя е CFM International LEAP-1C, авиониката е китайска с джойнт-венчър с компании като Талес, Рокуел и Хъниуел (последната има екип и в България, за първите две нямам информация).
Иван Арнаудов
Ей заради това бланкетно твърдение: "да направят двигател не е проблем за китайците" Китайците дори да искат да направят copy/paste на тоя CFM, не притежават ноу-хауто и материалната база да го произведат. Не помня подробности, но специално за лопатките на турбината се сещам, че бяха произведени по някаква технология с 3D печат на композитен материал. Вероятно могат да произведат собствен двигател, но в никакъв случай с такива характеристики, съответно нито е ясно дали тази машина ще може да лети с един отказал двигател, нито колко по-малък ще й бъде обхватът. Друго обстоятелство, за което се сещам, е че китайските реактивни двигатели в момента имат живот около 1/4 от този на "купешките". Тъй че, рано им е още. За крилете, браво. След двигателите, конструкцията на крилото и центроплана е най-технологичното упражнение.
99 (нерегистриран)
Разбира се че могат да произведат такъв двигател. В момента им е по-изгодно просто да си го купят, има икономическа логика в това. Алтернативния двигател който предлагат с този самолет си е техен. Да, с малко по-лоши характеристики е, не знаем нищо колко е надежден. Просто авиокомпанията си купи самолет с ТОЗИ двигател (на CFM).
НАЙ
Коледа в най-добре запазения средновековен град в Европа (снимки)
Хотелиери и ресторантьори гневни на държавата заради пътните блокади
Инженерно шоу в небето: Невероятният мост Дуге, който чупи световни рекорди
Санторини? Не, този синьо-бял град е в другия край на Средиземноморието (снимки)
Европейската държава, която празнува Нова година три дни
Хотелиери и ресторантьори гневни на държавата заради пътните блокади
Перперикон бе обявен за европейския Мачу Пикчу от американски сайт за туризъм
Инженерно шоу в небето: Невероятният мост Дуге, който чупи световни рекорди
Това е най-мощният паспорт в света, българският заема достойно място в Топ 50
Годината на протестите срещу туристи и какво ни чака през 2025 г.?