Първият местно произведен пътнически самолет в Китай излетя

Пътниците ще могат да се насладят на богато тематично ядене, за да отпразнуват събитието

Обратно в новината

Коментари - Първият местно произведен пътнически самолет в Китай излетя | Trip.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Какви са му двигателите или авиониката?

А дали ще кацне?

Поредното менте от колхозна Чайна! Ама нищо! Сега ще го тестват в колонията си раZZия! БУХАХАХАХА

Към Китай ли завиват българските прокремълски мърши?

Я, Сороснята се събрала да сере и под тази новина.

Авиониката е китайска, ама много крадена и пълна със западни чипове. Двигателите не са, естествено, но да направят двигател не е проблем за китайците.

Тези са изключително непрецизни. Изисква огромни усилия на контролиращите да направят нещо като хората от начало до край. Не че е невъзможно, но е доста трудно. Имат много народ - ще могат да ди направят тестовете… Обзалагам се, че самолетостроенето им няма да излезе извън Азия…

Изобщо не харесвам китайците и техния имперски национализъм, но това не означава че трябва да ги подценяваме. Не бих заложил на вашата мисъл.

Сереме в устата ти русофилистична най вече

пе няма да излезе. Англосаксонците никога няма да позволят сертифицирането им от страх , че ще загубят монополният пазар поделен между америка и европа. Но товс е без значение, защото при всички случаи ще загубят. Азия не е Америка/Еврооа.

Какво сте се разцъкали минуси? Двигателя е CFM International LEAP-1C, авиониката е китайска с джойнт-венчър с компании като Талес, Рокуел и Хъниуел (последната има екип и в България, за първите две нямам информация).

На Боинг и Еарбъс им се сви стомаха. Ако и руснаците успеят ще може да се каже, че има конкуренция в сектора.

Чакам да го пуснат в Алиексперс и си го поръчвам.

Браво на Китай, не случайно най добрите нови технологии са китайски. Както и най старите технологии също. Вижте влаковете в Китай, сравнение с американските и европейските са десетилетия напред. Същото се случва и със самолетите.

Светът се променя. Знаем, че т.н. "сертифициране" реално е начин да не допускат външни играчи на пазара. Но и Китай може да отговори със същото спрямо голямата двойка Боинг/Еърбъс, като им отнеме сертификатите да летят над китайска територия и да се ремонтират на китайска територия. Вече го направиха с чиповете на Микрон, като забраниха влагането им в някои чувствителни технологии. веднага се надигнаха писъци - не можело, нямало основание. Значи - за Хуавей може, за Микрон - не може.

Браво, желая им успех!

На "Сименс" ли?

Всъщност този самолет трябваше отдавна да е готов, но Украйна беше тази която завря прът в колелото и проекта се забави. Да, Украйна - тя по заповед на САЩ анулира готова сделка с Китай, който трябваше да придобие един от ключовите украински заводи за авиационна техника и самолетни двигатели. Украйна днес е на съд за вреди нанесени на китайска компания за няколко милиарда долара. А от завода днес нищо не остана. Честото на украинците.

Самолетите имат дълга еволюция. Преди да се утвърди нова марка ще минат поне 10 години. Но това, че вече имат собствена марка като цяло е голяма заявка за бъдещето. Airbus и Boeing ще трябва здраво са поработят защото вече си имат конкуренция.

За кой Сименс говориш!? Чувал ли си за … CRRC Corporation Limited (known as CRRC) is a Chinese state-owned and publicly traded rolling stock manufacturer. It is the world's largest rolling stock manufacturer in terms of revenue, eclipsing its major competitors of Alstom and Siemens. Я погледни малко снимчици в Гугъла на това което произвежда тази китайска компания.

САЩ и ЕС няма да допуснат конкуренция в този бизнес. Това е начин да контролираш света. Бразилците се пробваха и им отрязаха крилата. Единствения начин да се яви конкуренция на Боинг и Аербус е това да се случи през БРИКС - най-вече Китай, Русия и Бразилия да създадат свой проект и да го наложат в БРИКС.

Каквото беше, беше! Идва новия световен ред, но не този който искаха, а този който ще им се сервира! След космическата станция, влаковете и т.н. литна и С919! Да им е честито на колективните ...

Големи експерти сте се извъдили тука. Първо, то е почти пълно копие на Airbus 320, по-точно модела произвеждан преди около 20 години. Второ, освен Airbus и Boeing има и производители като Embraer (Бразилия) и Bombardier (Канада), също произвеждащи подобен клас самолети. Така че глупостите за не-сертифицирането на тоя модел (от страна на уж англосаксонците или дуопола Airbus/Boeing) са тотална простотия, другари. Ако не бъде сертифициран за международни полети ще е заради проблеми с качеството, които от своя страна ще бъдат отстранени рано или късно. Тук не включвам руските Туполев, Сухой и Микоян-Груевич, които също драпат за тоя пазар. Те са история вече, или поне са изключени от световния пазар за слеващите 10-20 години.

Освен двете марки които сте посочили добавете Embraer и Bombardier.

Наивно е , за готов самолет с утвърдено име ти трябват 20 години . А тия дни китайците можеха да влязат наготово в някой от руските и да го накичулат с китайска електроника , по-бързо щяха да се справят !

След два месеца като се развали ще си купят нов от Али Баба.

Изглежда сякаш Китай може да предяви иск за щети към бункерното джудже :)

Ей заради това бланкетно твърдение: "да направят двигател не е проблем за китайците" Китайците дори да искат да направят copy/paste на тоя CFM, не притежават ноу-хауто и материалната база да го произведат. Не помня подробности, но специално за лопатките на турбината се сещам, че бяха произведени по някаква технология с 3D печат на композитен материал. Вероятно могат да произведат собствен двигател, но в никакъв случай с такива характеристики, съответно нито е ясно дали тази машина ще може да лети с един отказал двигател, нито колко по-малък ще й бъде обхватът. Друго обстоятелство, за което се сещам, е че китайските реактивни двигатели в момента имат живот около 1/4 от този на "купешките". Тъй че, рано им е още. За крилете, браво. След двигателите, конструкцията на крилото и центроплана е най-технологичното упражнение.

към BGR Става дума за трансрапид на Сименс и откраднатите патенти. В тази връзка са думите на шефа на Сименс. Председателят на Надзорния съвет на Siemens Хайнрих фон Пирер никога не е крил, че предпочита участието на германски компании в Китай"Рискът да не бъдеш там е по-голям от риска да бъдеш там"

Разбира се че могат да произведат такъв двигател. В момента им е по-изгодно просто да си го купят, има икономическа логика в това. Алтернативния двигател който предлагат с този самолет си е техен. Да, с малко по-лоши характеристики е, не знаем нищо колко е надежден. Просто авиокомпанията си купи самолет с ТОЗИ двигател (на CFM).

паднал .

ей ама как така все западняците измислят нещо, а китайците крадяли, хахах, а като отидеш в Китай и видиш какви технологии и транспорт имат и сравниш с Европа и САЩ изглежда да е точно обратното

Пишете, че самолетът е излетял от Шанхай и се очаквало да кацне в Пекин. Не става ясно дали е успял да кацне или това ще е тема на друга статия? А защо не и епизод от Разлседване на самолетни катастрофи? Както се казваше в онзи виц: 'Досега добре!', казал на 50-тия етаж падащият от небостъргача.

Четох днес колко фабрики за тютюн е имала България, че е и изнасяла цигари ... сега ги няма, колко олио произвеждахме, сега същото се произвежда в Румъния, колко заводи се унищожиха ...

С каквото и качество да е, от компартията могат да го наложат в Китай, дори 10% от флота да е с него, ще е огромен пазарен успех. Обаче, в Русия местните хора предпочитат да летят на Бойнг и Еърбъс, след като Суперджет катастрофира в Индонезия при демонстрационен полет. Без технологии от запада, не вярвам да се справят кой знае как китайците.

Жълтите маймуни копират всичко на 100%, без да ги е грижа за междунарофни договори и морал. Електрониката им е американска, копирана без разрешение и без угризения. Жълтъците и муджиците са нецивилизовани гамени във всяко отношение

Не всичко . Кретенизма ти - не могат да изкопират .

Хората летят на самолети от повече от век вече. Какво са откраднали точно? Кое са откраднали? Номера на патенти ще дадеш ли или така ще си приказваш? Защо не ги обвиниш, че са откраднали и технохогията за производство на кухненски ножове или запалки?

Браво! Зависимостта на Китай от западни компании е все по-малка. И така и трябва да е. "Господарите" на света си мислят, че налагайки санкции само защото ги изместваш икономически от първото място и това те правело за плаха, ще им реши проблема. Е, няма да им го реши.

Тук по-важното е дали е успял да кацне.

Нещо на ербъс в крилата и двигателите, нещо на ембраер в тялото :)

браво, когато спрат да крадат технологии и да добруват на гърба на Запада! НЯКОЙ ДА ГИ КАРА ДА ИЗНАСЯТ СТОКИ НА ЗАПАД??? М???

са откраднали технологията и за кухненски ножове и за запалки!

Много червени боклЮци. АЙДЕ В ГУАНТАНАМО, ТЪПАЦИ :)

Ами аз например - често си поръчвам неща от Алиекспрес ;)

Bombardier вeче произвежда само бизнес самолети. CS100 сега е Airbus 220, a CRJ - Mitsubishi.

Бива ли тъй да обидиш Зеленски...тц тц тц. Че бе шут по телевизията знаем, ма чак джудже..

Еииии, какви разбирачи и авиатори от цял дращят и плюят тука.

Какви руснаци те гонят?Няма ги вече. Китайците ще ги превъзпитават 30 години. После ще говорят перфектен китайски или тор за почвата.

Така се прави двигател... това да не е тротинетка?