Индонезийският остров Бали ще привлече 4400 онлайн инфлуенсъри, които да помогнат за съживяването на туристическия сектор, засегнат сериозно от коронавирусната пандемия, предаде ДПА.

Инфлуенсърите ще могат безплатно да обикалят Бали от октомври до ноември и да публикуват преживяванията си в социалните мрежи като част от кампания, наречена "Обичаме Бали", се посочва в изявление на туристическата агенция на страната.

Ковид-19 нанесе сериозен удар по икономиката на Бали, социалния и здравния сектор, включително туризма, отбелязва службата, допълвайки, че 75 000 души, които са работили в туризма или са освободели, или са в принудителен отпуск.

Кампанията цели да рекламира "нова ера" в туризма, в която туристите трябва да спазват санитарни разпоредби, включително носене на маски, социална дистанция и да си мият често ръцете, се посочва в изявлението.

Правителството се надява, че кампанията също така ще стимулира икономическата активност на местата, посетени от участниците в програмата.

Бали се отвори за посетители от други части на Индонезия в края на юли. Предвиждаше се на 11 септември островът да започне да приема и чуждестранни туристи, но заради увеличените случаи на заразени с коронавирус, планът бе отложен.

До вчера случаите на Ковид-19 в Бали бяха 8126 и 236 смъртни случая.

За цялата страна вчера новите случаи скочиха с рекордните 4465 за ден до 257 388 според министерството на здравеопазването. Смъртните случаи са 9977.

ИЗБРАНО