Никой не познава по-добре хотелите от работещите в тях, разбира се. Камериерки, рецепционисти, собственици на хотели - те са първите, които могат да посочат грешките, допуснати от гостите. Вижте какво разкриват, за да подобрят почивката на бъдещите си посетители и какво те самите никога не биха направили в хотелите на мястото на гостите.

Небрежност към кърпите и лоша хигиена

Ако сте отсядали в хотел поне веднъж през последните две години, вероятно сте забелязали реклама, която ви приканва да използвате кърпите си повторно. Повечето директори по човешки ресурси в хотелите твърдят, че подобни съобщения в днешно време са просто необходими от екологична гледна точка: постоянното пране на кърпи води до бързото им износване и изхвърляне. Освен това някои посетителки ги използват като алтернатива на кърпички за премахване на грим. Отстраняването на петна от спирала или водоустойчиво червило от бяла кърпа е истинско предизвикателство, поради което тя най-често се изхвърля.

Снимка: iStock by Getty Images

Слушане на твърде силна музика 

Не е трудно да се предположи колко тънки са стените на всяка хотелска стая, като се има предвид близостта им една до друга. За съжаление, малко от гостите се съобразяват с това и пускат музиката с такава сила на звука, каквато смятат за подходяща - а най-често тя е доста над негласната норма. Поддържайте силата на звука на музиката на по-приемливо ниво, за да не бъдете запомнени от персонала на хотела като проблемен гост или да не влезете в конфликт с други туристи, които може да не харесват музикалните ви решения.

Настоявате за ежедневно почистване на стаята и оправяне на леглото

Когато говорят за правилата, които биха спазвали на мястото на гостите, служителите на хотела единодушно заявяват, че биха закачили табела "Не безпокойте". Този знак позволява на камериерката да разбере, че стаята не се нуждае от почистване днес. Първоначално всеки от нас пристига в стая с меки възглавници, чисто легло, изгладени кърпи и пълен комплект тоалетни принадлежности. Но само малцина се опитват да поддържат такава чистота по време на престоя си в хотела. Останалите не смятат за необходимо да улеснят работата на камериерката и  организират вакханалия в стаята, която ще трябва да се почиства веднъж дневно, а дори и повече.

Снимка: iStock by Getty Images

Хранителни отпадъци

Възможността за румсървис е приятно допълнение към почивката ви, което ви позволява да се отпуснете и да се доверите още повече на персонала. Проблемът е, че само няколко души в крайна сметка се обаждат на румсървиса, за да съобщят, че са приключили и да поискат чиниите да бъдат отсервирани. Вместо това те оставят бъркотията на камериерката, а някои дори изнасят остатъците в коридора, без да информират никого. Резултатът е неприятна миризма и излишни притеснения за камериерката, която не трябва да върши тази работа.

Оставяте стаята в пълна бъркотия

Отново, от уважение към камериерките, би било добре да помислите за вида на хотелската стая, която тя ще трябва да почисти след вас. Повярвайте, дори това да е тяхна работа, никой не иска да посвети половината си работен ден на почистването на една стая. За да улесните почистването, което така или иначе е работа на персонала, е достатъчно поне да оправите леглото си, да приберете хотелските си вещи и да изплакнете мивката.

Персоналът на хотела никога няма да остави бъркотия в стаята си, която да бъде почистена от някой друг, тъй като от опит знае колко е приятно напълно непознат човек да се погрижи за облекчаване на работното ви ежедневие.