Операторът на летище София, подписа договор със SSP - водещ световен оператор на обекти за храни и напитки (F&B) в места за пътуване по целия свят. Инвестицията на SSP е важен крайъгълен камък в трансформацията на зоната за хранене на летище София.

В рамките на това партньорство SSP ще въведе топ брандове от индустрията за храни и напитки на летище София, които ще повишат качеството и разнообразието от предлаганите възможности за хранене, достъпни за пътуващите. Новото сътрудничество има за цел да трансформира заведенията за хранене на летището като предостави на пътниците достъп до някои от най-известните и обичани международни и местни кулинарни брандове. Сред водещите световни брандове, които ще присъстват на летище София, са: Starbucks, Burger King и TGI Fridays, както и утвърдени, международно признати SSP брандове като Levito - Pizza Pasta, Negroni, Camden Food Co., Ta.Sh.Ba, Upper Crust, Soul & Grain, Dao Dao - азиатска кухня, и местните - Meshana - Taste of Bulgaria и Bar 09-27.

Снимка: СОФ Кънект

Партньорството предвижда изграждането на модерна зона за хранене в съответствие с най-добрите международни практики и индустриални стандарти. В центъра на зоната за хранене ще има просторна част за сядане, както и външна тераса, която ще предлага разнообразие от видове места за сядане, което ще подобри комфорта на клиентите и цялостното преживяване на пътниците.

Проектът ще се реализира на няколко етапа, като ще започне с първите два обекта - Starbucks и Camden food Co., които се очаква да заработят в началото на 2025 г., предлагайки на пътниците богато разнообразие от напитки и прясна храна като значително ще допринесат за продължаващата трансформация на летище София.

Снимка: СОФ Кънект