Гражданско сдружение изработи и разпространи в социалните мрежи рекламни клипове за Свети Влас, Обзор и Равда, пише БТА.

"Инвестирахме в тази кампания, защото не може само да стоим и да чакаме някой друг да рекламира региона ни. Към момента нито една институция не е показала рекламен клип за туристическите дестинации в нашата община. В същото време опашките от български автомобили в посока Гърция са километрични, а ние имаме какво да покажем на нашите туристи, каза председателят на сдружението Иван Дашев.

През месец май неправителствената организация стартира националната кампания "Стани посланик на Несебър", която започна с промотиране на Несебър и Слънчев бряг.

Само за дни клиповете станаха изключително популярни и се споделят от българи и чужденци в различни информационни канали, посочи Дашев.