От ресторанти до курорти, луксозните брандове влизат в света на лайфстайла, създавайки пространства, където потребителите могат реално да изживеят марката. Това е върховното потапяне в бранда - от Jacquemus и Gucci до Louis Vuitton и още - предоставяйки усещане за висша мода дори на масата за вечеря, до басейна или в кафе паузата.

Jacquemus x Four Seasons: Перфектният плаж на Бахамите

Jacquemus винаги е въплъщавал мечтата за лято на Средиземно море, така че не е изненадващо, че пренася слънчевия си стил на реален плаж. Неговата колаборация с Four Seasons Ocean Club на Бахамите предлага всичко: пастелни райета по чадърите, романтични кабани и специални кърпи Jacquemus за акцент на Ривиерата. Това е абсолютното олицетворение на "тук ми е мястото" и "моля, снимайте ме". Представете си да пиете коктейл до басейна, обгърнати от изчистена елегантност, където дори шезлонгите са достойни за Instagram. Това е идеалното съчетание между тропическо спокойствие и дизайнерска изтънченост - усещането е сякаш сте част от мечтата на самия дизайнер.

Louis Vuitton x Zuma Mykonos: Луксозно изживяване на Егейско море

Louis Vuitton създава уникално лятно изживяване с Zuma на Миконос (ако досега дестинацията не ви беше достатъчно скъпа), с всичко от суши до коктейли под залязващото слънце, обгърнато в елегантността на LV. Представете си всичко това на фона на Егейско море! Louis Vuitton добавя своя iconic дизайн и усещане за разкош към място, където всеки изглед съперничи на стила. Колаборацията предлага изключително преживяване, зашеметяващ декор и меню, което е толкова изтънчено, колкото и самите продукти на марката. А ако случайно носите бански с логото на Louis Vuitton? Още по-добре.

Gucci Osteria: Изпипана кухня по италиански

Gucci Osteria не е просто италиански ресторант. Създадена в сътрудничество с готвача с Мишлен звезди Масимо Ботура, е празник на италианските вкусове с доза изисканост. Всяко ястие е толкова внимателно подготвено, колкото и самите чанти Gucci, а интериорът?! Сложен и елегантен, точно както бихте очаквали от бранд, който добре познава значението на детайлите. Вечерята в Gucci Osteria е като да носите костюм на Gucci— класически, смел и неподражаемо луксозен.

Jimmy Choo Cafe: Мечтата на всяко Барби

Ако сте фен на токчетата на Jimmy Choo или Барби още живее в сърцето ви, ще обожавате и това кафене в Harrods, Лондон. Jimmy Choo Cafe е изцяло в розово (няма нужда да чуваме повече!), с бляскави акценти и сладки изкушения, почти твърде красиви, за да бъдат изядени (но кой ще се спре?). Това е оазис на блясък, където можете да се насладите на нещо сладко преди да се отправите към бутиците или като награда след изморителен шопинг. За тези, които виждат модата като начин на живот, Jimmy Choo Cafe е мястото, където можете да се потопите в малко дизайнерска магия.

Ralph"s Coffee: Американски шик, придружен с късо еспресо

Ralph"s Coffee на Ралф Лорън е уютно кътче за любителите на кафето, разположено в Ню Йорк, Токио и други локации, перфектно за след игра по поло или голф. Декорът е класически и непреходен, създавайки атмосфера на непринуден, но изтънчен шик. Това е място, където можете да се отпуснете и да се насладите на атмосферата, сякаш сте в един от емблематичните каталози на Ралф Лорън - и всичко това с чаша перфектно приготвено кафе.

IQOS, Memento и дизайнерите Антония Йорданова и Кристина Бъчварова: Новата 3в1 комбинация, която ще поднесе на потребители изненадваща доза наслада

Говорейки за горещо кафе, вече всички бленуваме за чаша еспресо или капучино, а ако тези дестинации са ви далеч, в София Memento е абсолютен must-vist, като създава ново кафе изживяване за тези, които обичат да експериментират. Зад вратите на емблематичната верига кафе-барове "влиза" колаборация, посветена на специалните ни моменти - тази между бездимната алтернатива IQOS и дизайнерското дуо Антония Йорданова и Кристина Бъчварова. В рамките на това партньорство в Memento се "настаняват" аксесоарите за дома, създадени от Антония и Кристина и вдъхновени от бранда IQOS, както и създадено специално меню с авторски напитки, които ще погалят сетивата на всички пълнолетни потребители. Това е място за тези, които ценят съвременния подход и иновациите в лайфстайла, а не просто традиционния прочит.

Тези брандове знаят, че истинският лукс е лайфстайл, не просто лого. Кафетата, поп-ъп заведенията и ресторантите им дават на любителите на модата възможността да усетят бранда отблизо, създавайки незабравими спомени. Независимо дали става въпрос за паста на Gucci, сладки на Jimmy Choo или слънчев ден с Jacquemus, тези пространства дават възможност на феновете да живеят истинския дух на марката.